728 x 90

انتشار کتاب تهدید پهپادی سپاه پاسداران همزمان با اجلاس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

کتاب تهدید پهپادی سپاه پاسداران
کتاب تهدید پهپادی سپاه پاسداران

ایران: تهدید پهپادی سپاه پاسداران

ترفند یک رژیم درمانده برای قدرت‌نمایی و جنگ‌افروزی

کتاب جدید دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا

انتشار کتاب تهدید پهپادی سپاه پاسداران

همزمان با اجلاس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا

برای تصویب لایحه لازم الاجرای توقف پهپاد رژیم ایران (لایحه ۶۰۸۹)

کتاب تهدید پهپادی رژیم و افشاگری دو ماه قبل شورای ملی مقاومت

پیش از این در اختیار رئیس و اعضای کمیته روابط خارجی کنگره قرار گرفته بود

انتشار کتاب تهدید پهپادی سپاه پاسداران

روز پنجشنبه ۹ دسامبر ۲۰۲۱ -۱۸ آذر۱۴۰۰ همزمان با اجلاس رسمی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب لایحه لازم الاجرای ۶۰۸۹ تحت عنوان: «لایحه توقف پهپاد ایران» معروف به سیدا، دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران کتابی تحت عنوان: ایران: تهدید پهپادی سپاه پاسداران، ترفند یک رژیم درمانده برای قدرت‌نمایی و جنگ‌افروزی را منتشر کرد. محتویات این کتاب و افشاگری دو ماه قبل شورای ملی مقاومت ایران از این پیش‌تر در اختیار رئیس و اعضای کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا قرار گرفته بود.

این کتاب جزئیات مستندی را از اقدامات سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس برای ساخت پهپادهای مورد استفاده رژیم و مزدوران منطقه‌ای‌اش و هم‌چنین پایگاههای آموزش و تجهیز این پهپادها و استفاده از آنها برای برپایی آشوب و جنگ‌افروزی در منطقه را منعکس کرده است.

انتشار کتاب تهدید پهپادی سپاه پاسداران

دفتر نمایندگی شورا در این کتاب هم‌چنین فاش کرد که رژیم آخوندی برای این‌که بتواند تجهیزات و مواد مورد نیاز برای ساخت پهپادهای خودش با اهداف تروریستی را تأمین کند، از مجموعه شرکتهایی که با عناوین غیرنظامی در همین زمینه تأسیس کرده استفاده گسترده می‌کند و تحریم‌ها را دور می‌زند. جزئیات مربوط به ۱۵ شرکت پوششی با ظاهر غیرنظامی توسط شورای ملی مقاومت ایران افشا شد.

به‌دنبال افشاگری مقاومت ایران در ۶ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۴مهر۱۴۰۰) در واشنگتن در رابطه با ۸ مرکز تولید و ساخت پهپاد و ۷ مرکز نگهداری، استفاده و آموزش پهپادی رژیم تحت کنترل سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس، که طی یک کنفرانس مطبوعاتی انجام شده بود، وزارت خزانه‌داری آمریکا تعدادی از این ارگانها و مسئولان آنها را سه هفته بعد در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷آبان) در لیست تحریم‌های آمریکا قرار داد.

یک ماه بعد، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در ۳۰ نوامبر(۹آذر) اعلام کرد تحریم‌های جدیدی را به‌صورت یک لایحه دو حزبی معرفی و به رأی خواهد گذاشت تا کلیه تحریم‌های تسلیحات متعارف علیه رژیم آخوندی از این پس مشمول تحریم‌های پهپادی هم بشود. این اولین قطعنامه دو حزبی در رابطه با اعمال تحریم‌های بیشتر علیه دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران است که در سال ۲۰۲۱ برای رأی‌گیری به کمیته روابط خارجی ارجاع می‌شود.

انتشار کتاب تهدید پهپادی سپاه پاسداران

ژنرال جیمز کانوی، سی و چهارمین فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا در پیش‌گفتار کتاب «ایران: تهدید پهپادی سپاه پاسداران، ترفند یک رژیم درمانده برای قدرت‌نمایی و جنگ‌افروزی» نوشته است: جهان متمدن، یک بار دیگر به جنبش مجاهدین خلق ایران به‌خاطر پرده برداشتن از پروژه‌های جنگ‌افروزانه رژیم حاکم بر ایران در منطقه، مدیون است. ژنرال کانوی می‌افزاید جزئیات مندرج در این کتاب بیانگر سرمایه‌گذاری هنگفت رژیم ایران در پروژه‌های پهپادی است.

سفیر رابرت جوزف، معاون سابق وزیر خارجه آمریکا در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین‌المللی در مقدمه کتاب «ایران: تهدید پهپادی سپاه پاسداران»، نوشته است: این گزارش که به اطلاعات دقیق مستند شده و با ریسک زیاد توسط اعضای مجاهدین خلق ایران در داخل کشور تهیه شده است، بیانگر ماهیت رژیم دیکتاتوری مذهبی است که تنها از طریق سرکوب و زور علیه مردم حکومت می‌کند. اما اکنون استیصال این رژیم بیش از هر زمان دیگر آشکار شده و آن را به‌وضوح در ابراز انزجار و طرد روزانه این رژیم در سراسر ایران می‌توان دید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e8e34cb-e4db-43d2-ae94-b94c6deedf50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات