728 x 90

انتشار حرفهای منتشر نشده خامنه‌ای درباره فضای مجازی در هراس از قیام و برای کنترل اوضاع در آستانه نمایش انتخابات

 خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
خامنه ای ولی فقیه ارتجاع
  • حرفهای خامنه‌ای مربوط به بهمن۹۶ در بحبوحه اوضاع فلاکت‌بار رژیم پس از زلزله قیام دیماه۹۶ است.

ولی‌فقیه ارتجاع در آستانه نمایش انتخابات و در هراس از پیامدهای مهندسی انقباضی و تحمیل مهره مطلوبش درکرسی ریاست‌جمهوری رژیم، بخشهایی از سخنان منتشر نشده‌اش در بهمن سال۹۶ در مورد فضای مجازی را منتشر کرد.

سایت خامنه‌ای روز ۱۳فروردین۱۴۰۰ تحت عنوان «انتشار برای اولین بار: بخشهایی از (حرفهای خامنه‌ای) در دیدار اعضای شورای عالی فضایی» نوشت: ما در زمینه تولید محتوا نمی‌توانیم اطمینان کنیم به تصادفات و آنچه پیش می‌آید... باید بنشینند روی این مسأله تولید محتوا طراحی کنید. ما البته جوانهای خوشفکر متدین داریم. افراد به دردبخوری برای تولید محتوای اجتماعی داریم. حوزه‌های علمیه را داریم که دستشان در این زمینه واقعاً باز است. بعضی از دانشگاهی‌ها را داریم. البته بانک‌های اطلاعاتی را هم داریم. از اینها باید استفاده کنید. دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید، ما به این مسأله احتیاج داریم».

انتشار حرفهای ترس‌آلود خامنه‌ای در بهمن۹۶ یعنی در وضعیت فلاکت‌بار رژیم پس از امواج درهم کوبنده قیام دیماه۹۶، نشاندهند نگرانی خلیفه ارتجاع در آستانه نمایش انتخابات و پیامدهای مهندسی انقباضی و جراحی برای یکپایگی کامل رژیم است. نگرانی از این‌که شکنندگی و شکاف و شقه در بالای نظام، باعث شود که موجهای بنیان‌کن خیزش و قیام از پایین فوران کند و تمامیت نظام را درهم بپیچد.(سایت خامنه‌ای ۱۳فروردین)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ad48d2d-a318-4ae6-b9b3-76b913d57b94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات