728 x 90

امانوئل ماکرون: نیروهای نظامی فرانسه از سوریه خارج نخواهند شد

سخنرانی امانوئل ماکرون در یک پایگاه نیروی زمینی ارتش فرانسه
سخنرانی امانوئل ماکرون در یک پایگاه نیروی زمینی ارتش فرانسه

امانوئل ماکرون طی سخنانی در رابطه با استراتژی این کشور در سوریه گفت: کشورش هم‌چنان در طول سال جاری به تعهد نظامی خود در قبال ائتلاف بین‌المللی سوریه پایبند خواهد بود.

 

رئیس‌جمهوری فرانسه روز پنجشنبه ۲۷دی ۹۷ در جریان سخنانی به‌ مناسبت تبریک سال نو میلادی به نیروهای نظامی این کشور گفت: «هر گونه مشارکت در عقب‌نشینی و بیرون کشیدن نیروها از این منطقه اشتباه بزرگی خواهد بود. وی بر ریشه‌کن کردن داعش تأکید کرد».

 

امانوئل ماکرون در یک پایگاه نیروی زمینی ارتش فرانسه ضمن اشاره به تصمیم آمریکا برای خروج نظامی از سوریه خاطرنشان کرد: «تصمیم اعلام شده دوست آمریکایی ما برای خروج نظامی از سوریه نباید سبب به چالش کشیده شدن اهداف استراتژیک ما در منطقه شود.

 

رئیس الیزه ریشه‌کن کردن داعش و محروم کردن این سازمان تروریستی از هر گونه تصرف سرزمینی و جلوگیری از بازخیزی این گروه را هدف استراتژیک کشورش در خاورمیانه مطرح کرد.

 

رئیس‌جمهوری فرانسه همچنین یادآور شد که کشورش طی ماههای آینده در مسیر منطبق کردن تشکیلات نظامی بر اساس شرایط سیاسی و ماهیت عملیات مختلف گام برخواهد داشت و هم‌چنان نسبت به برقراری ثبات در این منطقه که چندین کشور خاورمیانه از جمله سوریه را در بر می‌گیرد، متعهد خواهند ماند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36aade1b-1fed-4a77-b06c-d214e02eb526"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات