728 x 90

امام جمعه موقت تهران احمد خاتمی نظام در سراشیبی سقوط نیست

امام جمعه موقت تهران احمد خاتمی
امام جمعه موقت تهران احمد خاتمی

احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران روز دوشنبه ۹دی در نشست بصیرت استان بوشهر گفت: دمیدن در ناامیدی بازی در میدان دشمن است پس باید مراقب بود تا در میدان دشمن بازی نکنیم. وی با اشاره به ترویج بی‌اعتمادی مردم نسبت به مسئولان نظام اظهار داشت: عده‌یی بیکارند و در فضای مجازی آلوده بدون مرز اقدام به فحاشی می‌کنند، مسئولان باید مراقب صحبت‌های خود باشند و وعده بی‌عمل ندهند و دروغ نگویند.

وی به ضعف نظام در زمینه های مختلف اعتراف کرد و گفت براندازی نظام با تضعیف مبانی اعتقادی، ارزش‌ها، تزریق ناامیدی، دروغ، اهانت، بی‌اعتمادی نسبت به نظام و مسئولان، شکستن ابهت ستون خیمه انقلاب، گسترش فساد در جامعه، کنار کشیدن مردم از انقلاب، نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری و تشدید اختلاف‌ها را از توطئه‌های دشمن عنوان کرد.

خاتمی در پاسخ به این سوال که رژیم در سراشیبی سقوط است افزود: نظام جمهوری اسلامی‌ توانمندتر از گذشته در حال ادامه مسیر است و این آمریکا و اسراییل هستند که در آستانه سقوط قرار دارند. وی با اشاره به برخی گرانی‌ها افزود: برخی از این گرانی‌ها در اثر سوء تدبیر و برخی دیگر کار دشمن است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28c4e368-e47d-40d7-84a6-5ddb7136c290"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات