728 x 90

امام جمعه خامنه‌ای در کرج: هیچ مسئولی راجع به خرید واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه حرفی نزند

آخوند حسینی همدانی امام جمعه خامنه‌ای
آخوند حسینی همدانی امام جمعه خامنه‌ای

آخوند حسینی همدانی امام جمعه خامنه‌ای در کرج در نمایش جمعه ۱۹دی با اشاره به صحبتهای امروز ولی‌فقیه ارتجاع (خامنه‌ای) مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور و با اذعان به‌مخالفتهای گسترده مردم با واکسن بی‌اعتبار ستاد غارتگر فرمان خمینی ملعون گفت: «واکسنی که برای کرونا آماده شده مایهٔ افتخار و عزت ما است کسی انکار نکند».

آخوند حسینی گفت : «نکته دیگری که مهم بود این بود که آقایان مسئولان سخن از ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور را نزنند. ایشان همان‌طور که قبلاً هم فرموده بودند که من اعتمادی به آمریکا و به فرانسه هم حتی اعتماد ندارم اگر این‌ها بلد بودند برای خودشان کار می‌کردند، لذا دیگر از امروز هیچ مسئولی راجع به خرید واکسن از آمریکا، انگلیس و فرانسه نزند و جان مردم را به مخاطره نیاندازد».

این آخوند مرتجع همچنین گفت: «مطالب مهمی را فرمودند درباره برجام فرمودند که اصلاً موضوع برجام نیست و موضوع رفع تحریم‌هاست. امکان دارد اگر اصرار کنیم که برجام برگردد ضررش بر ما بیشتر باشد. هر وقت تحریم برداشته شد ما هم به وعده‌هایی که دادیم عمل می‌کنیم. از اول گفتیم وعده در مقابل وعده این نکته مهمی بود که ایشان گفتند».(خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۹دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f2a5eef-7f31-49af-b26a-b8d694c46520"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات