728 x 90

الی کوهانیم: رژیم ایران در لبهٔ ورشکستگی قرار گرفته است

الی کوهانیم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا
الی کوهانیم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا

الی کوهانیم، مقام سابق وزارت خارجه آمریکا؛ روز ۲۷فروردین گفت: بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول که گفته برای رژیم ایران تنها ۴میلیارد دلار از ذخایر ارز خارجی باقی مانده است، معنی‌اش این است که رژیم ایران در لبه ورشکستگی قرار گرفته است.
الی کوهانیم روز جمعه ۲۷فروردین در پاسخ به سوال مجری تلویزیون نیوزمکس درباره اعلام شروع غنی سازی ۶۰درصدی گفت: دو مساله در این هفته درباره رژیم ایران بوده است. اول حمله روز یکشنبه به نطنز سایت اصلی رژیم ایران بوده است که عمده سازمانهای اطلاعاتی گفته اند برنامه اتمی رژیم ایران را حداقل ۹ماه به عقب انداخته است و داستان بزرگ دیگر که ما فقط از شما می‌شنویم و کس دیگری این را پوشش نداده این است که صندوق بین المللی پول گزارش کرده که برای ایران تنها ۴میلیارد دلار از ذخایر ارز خارجی باقی مانده است.
وی در ادامه افزود: معنای چنین چیزی در اساس این است که رژیم ایران در لبه ورشکستگی قرار گرفته است. در واقع طنز تلخ قضیه این است که رژیم ایران در مذاکره با آمریکا دارند حرف آخر را می‌زنند. رژیم ایران به یمن فشار حداکثری ترامپ به لبه ورشکستگی رسیده است و تنها کاری که دولت بایدن باید بکند این است که از این اهرم استفاده کند اهرمی که دولت باید تلاش زیادی کند تا آن را ایجاد نماید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/044ae363-7233-4271-ab52-19e4ed194335"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات