728 x 90

العربیه:‌ معاون قاسم سلیمانی در بغداد اتاق عملیات برای مقابله با قیام تشکیل داده است

تصاویری از تظاهرات مردم عراق
تصاویری از تظاهرات مردم عراق

به گزارش تلویزیون العربیه نیروهای رژیم ایران در سرکوب تظاهرات مردم عراق شرکت دارند و معاون قاسم سلیمانی به این منظور اقدام به تشکیل اتاق عملیات در بغداد کرده است.
تلویزیون العربیه در این مورد گفت: برخی صحنه‌ها نشان می‌دهد که تعدادی از افراد ارتش عراق در هنگام حفاظت از تظاهرکنندگان در مقابل حملات انجام شده از سوی بسیجیان وابسته به رژیم ایران که لباس نظامی سیاه برتن دارند مورد تعرض قرار گرفته‌اند.


یکی از تظاهر کنندگان:‌ اینها حتی ارتشیها را می‌زنند. اینها جماعت نخست‌وزیری هستند که لباس سیاه پوشیده‌اند. اینها مافیای عبدالمهدی هستند. اینها عوامل رژیم ایران هستند. حتی ارتشیها را را هم دارند می‌زنند. این یک سرباز عراقی است که جماعت عادل عبدالمهدی او را زده‌اند. لباس سیاه بر تن دارند.

 

گزارشگر:‌ بر اساس گفته تحلیلگران و سیاستمداران و فعالان، اصلاحات اقتصادی بدون به عقب راندن بسیجیان رژیم ایران در عراق و مهار نفوذ رژیم ایران در عراق محقق نخواهد شد و این امری است که بسیجیان شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران تلاش می‌کنند آن را به شکست بکشانند. از سویی دیگر فعالان عراقی به اظهارات نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون در مورد اعتراضات انتقاد کردند. مالکی گفته بود آنچه در ساحة التحریر رخ داد تأسف‌آور است و به نفع هیچکس نیست.

 

در این راستا منابع العربیه فاش ساختند که اتاق عملیات رژیم ایران در بغداد فرامینی برای مقابله با تظاهرات و تخریب چهرهٔ آنها صادر کرده است. این اتاق عملیات توسط معاون قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، بازوی برون‌مرزی سپاه پاسداران رژیم ایران معروف به حاج حامد اداره می‌شود. وی فرمان گسترش بسیجیان شبه‌نظامی رژیم ایران در سراسر بغداد را صادر نموده که می‌توان به نفرات گروه خراسانی در منطقه جادریه و النجبا در منطقه ابونواس اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8691eef4-3797-4983-86e4-f4b9f42d265b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات