728 x 90

”البته خمینی“ دنبالچه جنگ ضدمیهنی و یک فقره غلط اضافی!

”البته خمینی“ دنبالچه جنگ ضدمیهنی و یک فقره غلط اضافی!
”البته خمینی“ دنبالچه جنگ ضدمیهنی و یک فقره غلط اضافی!

بچهٔ شاه در کیهان پدرش ادعا کرده است با "اعضای سابق" مجاهدین گفتگو کرده و مجاهدین "زنان را مجبور به حجاب می‌کنند"!

تا اینجا یک فقره غلط اضافی به‌نقل از مأموران ساواک آخوندی و انجمنهای نجاست،که با ناشیگری تحت عنوان لو رفته "اعضای سابق" یعنی اعضای لاحق وزارت بدنام، ارائه می‌شود.

اما همجنسی ارتجاعی و وحدت تاریخی شاه و شیخ، به انجمنهای نجاست (انجمنهای نجات اطلاعات آخوندها) ختم نمی‌شود بلکه تا "فتح قدس از طریق کربلا" امتداد دارد.

طفل عقب‌مانده شاه گفته است که اصلاً نمی‌تواند تصور کند که ایرانیان رفتار مجاهدین را در جنگ ایران و عراق ببخشند...

برای یک دنبالچه جنگ ضدمیهنی، جنگی با یک میلیون کشته و یک میلیون معلول و مجروح و ۲میلیون آواره و هزار میلیارد دلار خسارت "موهبتی الهی" است! به اهتزار در آوردن پرچم صلح عادلانه توسط شورای ملی مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران هم ضدارزش است و گوئیا کسی باید آنها را به‌خاطر شعار صلح و آزادی و به‌خاطر عملیات ارتش آزادیبخش ملی و ریختن جام‌زهر آتش‌بس به حلقوم خمینی، ببخشاید!

در این قبیل موارد هموطنانمان در داخل ایران می‌گویند: بی‌شرف حیا کن!

اما وقتی کار به آنجا می‌رسد که بچهٔ شاه، طابق النعل بالنعل مانند پاسداران نظام ادعا می‌کند مردم ایران بین رژیم و مجاهدین، همین رژیم را انتخاب می‌کنند، دیگر بی‌حیایی سلطنتی-آخوندی و اهانت رذیلانه به مردم ایران به تعفن و گندیدگی "البته خمینی" راه می‌برد. اینچنین شیخ و شاه دست در دست یکدیگر به زباله‌دان تاریخ می‌روند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72e0e904-fce3-4efb-9048-64a01b00c2a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات