728 x 90

اقدامات وحشت‌آلود رژیم ایران در ۷ آبان روز کوروش

رژیم ضدبشری و ضدایرانی آخوندی در وحشت از تظاهرات و تجمع مردم در پاسارگاد در ۷آبان روز باآ کوروش به اقدامات گسترده در شهرهای مختلف استان فارس به‌خصوص شهرها و مناطق اطراف برای جلوگیری از تجمع در پاسارگاد دست‌زده است.

 

فیلمی از وحشت رژیم آخوندی از حضور مردم در پاسارگاد - ۷ آبان روز کوروش

 

گزارش خبرنگار سیمای آزادی از اقدامات وحشت آلود رژیم برای جلوگیری از تجمع در پاسارگاد 

 

گزارش کانون شورشی از اقدامات رژیم ایران برای ممانعت از تجمع در پاسارگاد

 

از نخستین ساعتهای بامداد دوشنبه نیروهای سرکوبگر رژیم در برخی از ورودیهای شیراز به سمت پاسارگاد پستهای بازرسی برقرار کرده و فقط به خودروهایی که پلاک استان فارس و شهرهای اطراف را دارند اجازه عبور می‌دهند. از جمله هموطنانی که خودروهایشان پلاک بندر عباس، یزد و استان لرستان را داشته‌اند گزارش کرده‌اند که به آنها اجازه عبور به سمت پاسارگاد را نداده‌اند.

>

 

همچنین تصاویر منتشر شده در اینترنت ستون مزدوران سرکوبگر رژیم را نشان می‌دهد که برای کنترل ورودیها به پاسارگاد به منطقه گسیل شده‌اند.

 

علاوه بر این رژیم در وحشت از حضور مردم تخت جمشید را هم تعطیل اعلام کرده و اجازه بازدید توریستهای خارجی را هم نداده است. با این وجود مردم در گروههای گسترده به سمت پاسارگاد حرکت کردند و در خروجی شیراز به طرف پاسارگاد ترافیک سنگینی ایجاد شد. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a204643c-e815-40ec-9738-84c50f30ec93"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات