728 x 90

اقدامات سرکوبگرانه و لشکر کشی امنیتی در هراس از جشن ملی چهارشنبه‌سوری

چهارشنبه سوری و خرید و فروش ترقه
چهارشنبه سوری و خرید و فروش ترقه

در هراس از جشن ملی چهارشنبه‌سوری، ارگانهای نظامی و سرکوبگر رژیم ضدایرانی ولایت فقیه با دستپاچگی به اقدامات سرکوبگرانه و  لشکر کشی امنیتی روی آورده‌اند.

معاون امنیتی استاندار رژیم در تهران 8 اسفند گفت: جلسات مختلفی با حضور دستگاههای امنیتی و انتظامی درباره برقراری نظم و امنیت عمومی در روزهای پایانی سال برگزار شده است. نیروی انتظامی در این زمینه مأموریت دارد تا با اینگونه مسائل با تمام قوا برخورد کند و به همین دلیل ساز و کار مشخصی پیش‌بینی شده و این نیروها در سطح شهر مستقر می‌شوند.

 

رئیس پلیس رژیم در تهران 8اسفند  نیز گفت: در چهارشنبه آخر سال جلساتی با مقامات قضایی خواهیم داشت و کسانی که در این خصوص زمینه‌ساز ایجاد ناامنی شوند، با برخورد قاطع و جدی مواجه شده و مهمان پلیس خواهند بود.

 

یک کارگزار بسیجی رژیم 7 اسفند به استفاده از مزدوران لیاس شخصی و بسیجی تحت عنوان پتانسیل دیگر سازمانها اشاره کرد و گفت: هزار نیروی عملیاتی شامل نیروهای پیاده، موتورسوار، خودروهای سبک و سنگین در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bed52bd8-eee5-4f8c-8d52-3e0773007623"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات