728 x 90

اقدام نمایشی و مستأصلانه مجلس رژیم در تصویب دوفوریتی به خروج از پروتکل الحاقی

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

به‌دنبال اقدام نمایشی و مستأصلانه مجلس رژیم در تصویب دوفوریتی طرح الزام دولت آخوند روحانی به خروج از پروتکل الحاقی، یک دپیلومات سابق رژیم به نام فریدون مجلسی گفت: این طرح خروج از پروتکل الحاقی برخلاف منافع نظام است. آنان با این طرح می‌خواهند بگویند که ما مخالف برجام بودیم و هستیم و تمامی تبعات این مسأله متوجه دولت خواهد بود. سؤال این است که مجلس اگر مخالف برجام است چرا آن را لغو نمی‌کند؟

وی افزود: اقدامات مجلس بیشتر جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد... مسیر غیرمتعارفی که مجلس پیش گرفته حکایت از تلاش‌های جدی این نهاد برای تخریب هر چه بیشتر دولت استآنها می‌دانند که خروج از NPT به تعبیری منجر به خروج از برجام می‌شود و ادامه چنین روندی نظام دوباره به ذیل منشور شورای عالی امنیت ببرد. (انتخاب۱۰اذر)

یک مهره دیگر باند روحانی به نام بیگدلی گفت: تصمیم در مورد پروتکل الحاقی در حوزه اختیارات مجلس نیست. باید درباره این مسائل شورای عالی امنیت و خامنه‌ای تصمیم‌گیری کرده و نظرنهایی را بدهند. (انتخاب۱۰اذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e864510f-0067-4429-b54b-2778aa1f64b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات