728 x 90

اقدام ضدمردمی افزایش ۲۵درصدی بلیت قطار

گران شدن بلیت قطار
گران شدن بلیت قطار

رژیم آخوندی در یک اقدام ضدمردمی دیگر بلیط قطار را ۲۵درصد گران کرد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی شورای ترابری آخوندها با تصویب این اقدام ضدمردمی اعلام کرد این افزایش از اول بهمن امسال اجرا شده است. رژیم آخوندی به‌شکل مسخره‌یی بهانه این اقدام را فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها عنوان کرد. (سایت حکومتی اقتصاد آنلاین ۶بهمن)

روزنامهٔ مردم‌سالاری به‌تاریخ ۶بهمن در نقد بودجه ۱۴۰۰، به دور و تسلسل چرخهٔ رکود و تورم در رژیم در اثر اقتصاد رانتی و چپاولگر اذعان کرده و از جمله نوشته است: «دولت ناچار است در این شرایط از بانک مرکزی استقراض کند و در صورت اضطرار با کسب اجازه از رهبری از منابع صندوق ذخیره ارزی به‌عنوان وام استفاده نماید که این منابع ارزی و هم‌چنین اسکناس‌هایی که توسط بانک مرکزی چاپ می‌شوند، نقدینگی و در نتیجه تورم را در جامعه افزایش می‌دهند و در نتیجه این وضعیت بر معیشت مردم، اقتصاد ملی و تولید ناخالص داخلی اثر سوء خواهد داشت و همین‌طور افزایش بیکاری و تنزل سرمایه‌گذاری را در پی دارد».

«رشد ۸۰۰درصدی درآمد مالیاتی دولت از بورس و دیگر هیچ» عنوان مطلب روزنامه اقتصاد سرآمد است که رشد غارت از جیب مردم را به‌صورتی گویا بیان می‌کند. این روزنامه حکومتی در ادامه به ترفند دولت برای کشاندن پولهای مردم به بورس اشاره کرده و نوشته است: «فقط این پرسش باقی می‌ماند که صرف‌نظر از دریافت مالیات هنگفت در هنگامه ازدحام سرمایه‌گذاران در بورس، دولت چقدر نسبت به وضعیت اسفناک این روزهای بازار سرمایه و مال باختگان مسئولیت‌پذیر خواهد بود؟».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10d9ba61-76d0-489a-a683-7abe48bb1f20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات