728 x 90

اقدام شنیع گرداندن هفت شهروند در تهران توسط مأموران جنایتکار خامنه‌ای

اقدام شنیع رژیم آخوندی در تهران
اقدام شنیع رژیم آخوندی در تهران

تلویزیون حکومتی رژیم آخوندی طی گزارشی اعلام کرد، هفت شهروند در روستای مرتضی‌گرد از توابع بخش آفتاب شهرستان تهران توسط نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی در خیابانهای این محله با رفتار تحقیرآمیزی گردانده شدند.

خاطرنشان می‌شود خبرگزاریهای حکومتی روز دوشنبه ۱۶خرداد از حمله به یک گشت موتوری نیروی سرکوبگر انتظامی در منطقه مرتضی‌گرد در تهران خبر دادند.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای سرکرده  پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفته که در یکی از کوچه های منطقه مرتضی گرد، عامل موتورسوار ۱۱۰ توسط یک فرد با قمه مورد حمله قرار گرفته و از ناحیه گردن و دست چپ شدیداً مجروح شده است.

در سال‌های اخیر هراز گاهی رژیم آخوندی اقدام به چرخاندن شهروندان در سطح شهر می‌کنند. اقدامی که مغایر با مقاوله نامه‌های حقوق بشری، قوانین داخلی و نقض کرامت انسانی است.
ویدیویی این عمل شنیع در شبکه‌های اجتماعی نیز منتشر شده که در آن مأموران سرکوبگر، این شهروندان را در خیابانهای این محله گردانده و آنها را مجبور می‌کنند که به خود توهین کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/107267e9-8c50-4361-9ccd-4be4e9fdb1bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات