728 x 90

اقتصاد مردم به سمت ویرانی و جامعه به سمت یک آنارشی - روزنامه حکومتی اعتماد

کرونا و  قرمز شدن شهرهای ایران
کرونا و قرمز شدن شهرهای ایران

روزنامه حکومتی اعتماد در مقاله‌ای به‌تاریخ چهارشنبه ۱۸مرداد با اعتراف به فاجعه‌آمیز بودن شرایط جامعه بر اثر شیوع و گسترش کرونا تمامیت نظام آخوندی را از سرانجام این شرایط بیم داده و می‌نویسد «جامعه به سمت یک آنارشی پیش می‌رود که فرجام خوبی ندارد».
اعتماد در ادامه با اعتراف به بی‌عملی کارگزاران رژیم و نقش مستقیم آنان در گسترش این بیماری ادامه می‌دهد «چرا وزارت بهداشت کاری نمی‌کند و تا این مدت برای مردم آسیب‌دیده از این بیماری کاری نکرده و هم‌چنان دست به سینه نشسته است؟! مردم هم‌چنان نیازمند بسیار شدید واکسن هستند و مسئولان وزارت بهداشت هم‌چنان بی‌توجه!»


مقاله‌نویس روزنامه اعتماد در پایان با هشدار به تمامیت نظام از سرانجام این شرایط و طغیان خشم مردم از حکومت اضافه می‌کند: «انتقادهای بسیاری از روند کند واکسیناسیون از طرف مردم در کشور برپا شده که طاقت از جامعه سلب شده است. و مردم گرفتار مرگ و میر این پاندمی شدند جامعه از لحاظ اقتصادی شدیداً دچار بحران شده و با وجود بیماری کووید۱۹ که موج پنجم آن را شاهد هستیم، مردم نمی‌توانند با خانه ماندن و قرنطینه کردن خود، مایحتاج زندگی خود را تأمین کنند و این موضوع بسیاری از اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه را دچار آسیب و بحران کرده و به یک فاجعه بزرگ تبدیل شده است؛ اقتصاد مردم به سمت ویرانی است و آمار جان‌باختگان کرونا رو به افزایش است و جامعه به سمت یک آنارشی پیش می‌رود که فرجام خوبی ندارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9ecd05e-7429-41b9-83fc-6aa9279e0d58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات