728 x 90

افشای متقابل دزدی ۱۸میلیارد دلاری درپی اعتراف وزیر خارجه آخوندها به پولشویی میلیاردی

بحران اعتراف وزیر خارجه آخوندها به پولشویی میلیاردی
بحران اعتراف وزیر خارجه آخوندها به پولشویی میلیاردی

بحران حاکمیت آخوندی به‌دنبال اعتراف وزیر خارجه رژیم به پولشوییٰ‌های میلیاردی هم‌چنان بالا می‌گیرد.

در حالیکه شماری از نمایندگان مجلس رژیم از جواد ظریف شکایت کرده‌اند، محسنی‌ اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضاییه رژیم نیز در جلسه باند خامنه‌ای در مجلس رژیم گفت: ظریف باید اسنادش را درباره پولشویی ارائه کند.

وی همچنین بار دیگر پرونده برادر آخوند روحانی و برادر جهانگیری را مطرح کرد و گفت که این پرونده‌ها در حال رسیدگی هستند.

 

طرح احضار وزیر خارجه آخوندها به کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس گزارش داد: شماری از اعضای کمیسیون امنیت مجلس خواستار احضار وزیر امور خارجه به این کمیسیون شدند تا درباره اظهاراتش توضیحاتی ارائه کند. اخیراً جمعی از نمایندگان مجلس طرحی را در این زمینه تدوین کردند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس افزود: در صورتی که نمایندگان از توضیحات ظریف قانع نشوند؛ قرار است این طرح برای بررسی بیشتر به قوه قضاییه ارجاع شود.

 

جدال بر سر اعتراف ظریف به پولشویی‌ میلیاردی در جلسه روز یکشنبه مجلس رژیم

دهقانی عضو مجلس ارتجاع: «اما هفته گذشته جناب آقای ظریف در رفتاری عجیب عملاً جمهوری اسلامی ایران را متهم به چشم بستن بر پولشویی گسترده در کشور کرد و نیز مخالفان کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریزم را متهم به ارتباط با پولشویان نمود اتفاقاً رئیس‌جمهور محترم هم در هفته گذشته مطالب جالبی گفت که دقت در آن مطالب برای آقای ظریف حداقل لازم است، آقای رئیس‌جمهور گفت

آن‌قدر راه و مسیر برای فروش نفت داریم که تحریم آنها بی‌اثر شود این جملات آقای رئیس‌جمهور معنی روشنی دارد

راههای غیررسمی هم وجود دارد که ما از آن راهها در صورت لزوم هم استفاده می‌کنیم متأسفأنه گروه اف.ای.تی.اف

تلاش دارد با متهم کردن ایران به پولشویی مانع فروش نفت و وارد کردن ارز ناشی از آن به کشور شود ما نه تنها این اقدامات که برای دور زدن تحریمها توسط افراد نزدیک به وزارت نفت و بانک مرکزی در دولتهای مختلف در جنگ اقتصادی با آمریکا انجام می‌شود را پولشویی نمی‌دانیم بلکه این را اقتدار جمهوری اسلامی ایران در این جنگ تلقی می‌کنیم.

اکنون آقای ظریف باید معلوم کند منظور او از پولشویی گسترده در ایران چیست؟ اگر آن‌گونه که از سخنان ایشان برداشت می‌شود پولشویی مورد نظر وی همان پولشویی مورد نظر اف.ای.تی.اف است این اشتباه فاحشی ست که یک مقام رسمی در سطح وزارت‌خارجه این‌گونه کشور خودش را متهم به پولشویی و فساد کند.

 

شما با مطالب ناپخته و نسنجیده آبروی جمهوری اسلامی را بردید و اگر امیدی هم برای خارج شدن ایران از لیست سیاه اف.ای.تی.اف وجود داشت با این اتهام زشت و ناروا آن امید را هم از بین بردی.

 

فکر نمی‌کنم حتی وزیر خارجه آمریکا و سایر دشمنان ما این‌گونه کشور را متهم به پولشویی کرده باشند

 

شما بررسی کنید کدام مقامات ارشد همزمان مسئولیت مبارزه با پولشویی و هم مسئولیت مذاکره با اف.ای.تی.اف را برعهده داشتند؟

متأسفانه بر اساس اسناد به‌دست آمده برخی از این مقامات بیش از آن که بفکر منافع کشور و ملت در مذاکره با اف.ای.تی.اف و مبارزه با پولشویی باشند به فکر اخذ ویزای اقامت در کانادا و آمریکا و استخدام در سازمان ملل بوده‌اند».

 

بیمقدار، عضو مجلس ارتجاع از باند روحانی گفت:‌ «آقای ظریف را که واقعیتی در مورد پولشویی گفت مرتب بمباران رسانه‌ای می‌کنند

کسانی که مجلس معقول را که خواهان تصویب اف.ای.تی.اف است می‌کوبند چه هدفی دارند؟ و چه منافعی را از دست می‌دهند؟ که اینهمه بر علیه نمایندگان موافق جو سازی می‌کنند؛ بنده عرضم این است که اگر حل نکنیم کشور قفل خواهد شد».

 

طرح دوباره دزدی ۱۸میلیارد دلاری دولت روحانی توسط باند خامنه‌ای

در واکنش به اعتراف وزیر خارجه رژیم به پولشویی‌های میلیاردی، باند رقیب نیز یک مورد دزدی ۱۸میلیارد دلاری در دولت روحانی را علنی کرد. کیهان خامنه‌ای نوشت: مقامات دولتی برای لاپوشانی فسادی که طی آن نزدیک به ۱۸میلیارد دلار به تاراج رفته است منتقدان را به پولشویی متهم می‌کنند. آمار دقیقی وجود ندارد که دولت چه میزان ارز ۴۲۰۰تومانی در اختیار برخی افراد قرار داده و آنها هم این ارز را به تاراج برده و به نرخ ارز آزاد فروخته‌اند که در مورد میران آن رقم، ۱۸میلیارد دلار نیز منتشر شده است.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bbcbb8d5-e111-489f-996e-fc55fcd08253"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات