728 x 90

افشای شکنجه در اوین و اعتراف رسانه حکومتی به عدم پیگیری

تصویری از هک کردن دوربینهای مدار بسته زندان اوین
تصویری از هک کردن دوربینهای مدار بسته زندان اوین

روزنامه حکومتی جهان صنعت در مقاله‌ای به تاریخ پنجشنبه ۴شهریور ضمن اعتراف به عادی بودن رفتارهای وحشیانه در زندانهای کشور؛ نوشت «فکر نمی‌کنم که مجرمان در این قضیه هم به مجازات برسند».
جهان صنعت در ادامه مقاله به‌نقل از ناصر قوامی عضو پیشین مجلس ارتجاع؛ با اعتراف به‌قتل وحشیانه زهرا کاظمی در اوین می‌نویسد: «مثلا زهرا کاظمی در زندان کشته شد اما آخر هم معلوم نشد که قاتل او چه کسی بوده است. به همین خاطر است که فکر نمی‌کنم مجرمان در این قضیه هم به مجازات برسند».


در این مقاله با بی‌حاصل خواندن فرامین داده شده برای پیگیری از طرف جلادان قضاییه خامنه‌ای و شخص اژه‌ای؛ آنرا اقدامی برای آرام کردن افکار عمومی می‌داند و ادامه می‌دهد: «به هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم که در این مورد مجرم را به مردم معرفی می‌کنند یا خیر؟ اما فکر نمی‌کنم. در مجموع اما امیدوار نیستم که تغییری ایجاد شود چون دستگاه قضایی ما یک دستگاه عریض و طویل است و فکر نمی‌کنم که وضعیت موجود در آن بهتر بشود، البته اگر بدتر نشود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87db9a1e-aff4-4710-9ce9-498579ab5b82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات