728 x 90

افشاگری مقاومت ایران: ابراهیم رئیسی رئیس جدید قوه قضاییه کیست؟/سایت البشائر مصر

ابراهیم رئیسی رئیس جدید قوه قضائیه كیست
ابراهیم رئیسی رئیس جدید قوه قضائیه كیست

 

سایت البشائر مصر روز جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ به‌ نقل از سایت سازمان مجاهدین خلق ایران نوشت که بیوگرافی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی را که از طرف خامنه‌ای به‌عنوان رئیس قوه قضاییه منصوب شده است را افشاء کرد.

سایت البشائر نوشت در این افشاگری آمده است: رئیسی بعد از پایان رساندن ششم ابتدایی وارد حوزه جهل و جنایت موسوم به حوزه دینی در شهر مشهد شد.

بعد از بر سر کار آمدن خمینی، رئیسی که ۱۸سال داشت در شهر کرج به‌عنوان بازپرس انتخاب گردید و شروع به بازجویی از مخالفان کرد و به‌عنوان دادستان دادگاه کرج تعیین گردید.

از سال ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۸ در نظام قضایی رژیم خیلی سریع ارتقاء یافت.

در تابستان ۱۹۸۸ و زمانی که معاون دادستانی تهران بود حکم کشتار و اعدام هزاران زندانی سیاسی را امضاء کرد و یکی از دست‌اندر کاران قتل‌عام زندانیان سیاسی سال ۱۹۸۸ بود و بیش از دیگر اعضای کمیته مرگ بر اعدام زندانیان اصرار داشت.

آیته الله ”منتظری“ در جلسه ۱۵ اوت ۱۹۸۸ به کمیسون مرگ که رئیسی یکی از اعضای آن بود، گفت: به‌نظر من این اعدامها بزرگترین جنایتی است که جمهوری اسلامی توسط شما انجام داده است.

در پائیز ۱۹۸۸ رئیسی به بهانه این‌که (مسئول) پیگیری جرمهای معمولی گردید از کار برکنار شد و این در حالی بود که اکثر دستوراتی که در رابطه با جرمهای عادی مانند قطع انگشتان و سنگسار و پرتاب از بلندی و...داده شده، توسط او بوده است.

در سال ۲۰۱۰ آخوند رئیسی به روزنامه ”آفتاب“ گفت: حکم قطع انگشتان دست از افتخارات بزرگ ماست.

سایت البشائر در ادامه مسئولیتهایی که آخوند رئیسی طی سالیان در این رژیم به‌عهده داشته را به‌طور خلاصه آورده است:

در سال ۱۹۹۴ رئیسی رئیس سازمان بازرسی عمومی کشور گردید

در سال ۲۰۰۴ معاون قوه قضاییه شد

در سال ۲۰۱۲ دادستان دادگاه روحانیت شد

در سال ۲۰۱۴ دادستان کشور شد

در سال ۲۰۱۵ متولی آستان قدس رضوی در شهر مشهد شد

آخوند رئیسی در بزرگترین جنایتهای جمهوری اسلامی ایران شرکت داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bf2a727-ff6b-4bb3-ae55-a3624c25d69d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات