728 x 90

افسار پاره کردن پاسدار قالیباف در واکنش به حرفهای روحانی و اذعان به گوشه‌هایی از فساد و چپاول حکومتی

پاسدار قالیباف
پاسدار قالیباف

پاسدار قالیباف روز شنبه ۴بهمن ۹۹ در ادامه جنگ گرگها در رأس نظام بر سر تأمین بودجه و مذاکره در مورد برجام با حمله به آخوند روحانی به گوشه‌هایی از فساد و چپاول حکومتی اذعان کرد و گفت: «این درآمد نفتی را آیا می‌بریم دومرتبه دومرتبه دولت را چاق ترش می‌کنیم؟ هزینه‌ها را بالاتر می‌بریم؟ این یعنی این‌که دست در جیب مردم می‌کنیم و بودجه دولت را از جیب مردم بر می‌داریم، این یعنی در سیاست‌های مالی غلط دولت در سیاست‌های پولی اثرگذاری می‌کنیم، تورم را می‌بریم بالا تورم رفت بالا، یعنی دست در جیب مردم کردیم. خوب مرغ باید کیلویی ده‌هزار تومان می‌بود ۹هزار تومان نه ۱۰هزار تومان. چرا مرغ را می‌دهید دست مردم ۲۵هزار تومان؟ این مابه‌التفاوت کجا هست؟».

الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس رژیم گفت: بودجه به برجام گره خورده و درهم‌تنیدگی‌های بودجه و برجام بسیار کار دشواری شده است.

نادران از قول زنگنه وزیر نفت رژیم گفت: موافقت با صادرات ۲.۳میلیون بشکه، یعنی باید داستان برجام و تحریم یک‌سویه شود و تکلیفش مشخص شود و باید صابون تسلیم و سازش را بر تن مالید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6741b379-f89d-4a82-8c12-93686bb1a74b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات