728 x 90

افزایش ۳۰درصدی قیمت شیرخام

افزایش قیمت شیر خام
افزایش قیمت شیر خام

رژیم آخوندی امروز سه‌شنبه ۶آبان با دست کردن در جیب مردم قیمت شیر خام را ۳۰درصد افزایش داد. سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی رژیم گفت: قیمت مصوب شیرخام ۳۱۰۰تومان است اما تا به امروز نه تنها این قیمت در خرید و فروش شیر خام رعایت نشده بلکه ۳۰درصد هم افزایش یافته است و شرکت‌های لبنی شیر خام را با قیمت بیش از ۴۰۰۰تومان از دامداران خریداری می‌کنند
وی گفت: اگر قیمت‌ها اصلاح نشود کارخانه‌های لبنی قدرت تولید خود را از دست می‌دهند و با این شرایط دیگر امکان تولید وجود نخواهد داشت.

خبرگزاری حکومتی ایسنا روز ۴آبان درباره گرانی تخم‌مرغ نوشت: مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر شانه تخم‌مرغ در برخی خرده فروشیها تا ۳۵هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

در هفته‌های اخیر در اکثر شهرهای ایران نان ۳۰ تا ۱۰۰درصد گران و تقریباً در همه استانهای کشور صف نانوایی‌ها طولانی شد و زندگی کارگران و زحمتکشان را با بحران مواجه کرد. همزمان به‌دلیل افزایش بی‌رویه قیمت آرد در بازار آزاد که سرنخ آن دست سپاه پاسداران و باندهای مافیایی رژیم است، بسیاری از نانوایی‌ها از جمله در تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، البرز، کردستان و… تعطیل شده و یا صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها تشکیل شده است.

در همین رابطه سایت همشهری آنلاین ۲۷مهر۹۹ به‌نقل از رئیس اتحادیه نانوایان مشهد نوشت: «قیمت آرد از ۱۰روز پیش به‌دلیل اعلام خرید تضمینی گندم در بازار آزاد یکباره افزایش یافت و به بازار شوک وارد شد. نانوایان ما کسری آرد خود را از بازار آزاد تأمین می‌کردند که قیمت آن در سامانه هر کیسه ۵۰هزار تومان بود و امروز به ۱۸۰ تا ۲۰۰هزار تومان رسیده است. این واحدها پس از پایان آرد سهمیه‌ای آرد را آزاد تهیه می‌کردند تا چراغ نانوایی روشن بماند. حالا که آرد در بازار آزاد گران شده، به مشکل خوردند».

حسین صالحی دارایی روز ۲۷مهر در مجلس آخوندی گفت: مردم در زیر چرخ‌دنده‌های گرانی و تورم و بیکاری خرد می‌شوند و کسی صدای آنها را نمی‌شنود. روزانه قیمت اقلام ضروری و مایحتاج مردم نجومی و وحشتناک بالا می‌رود و وضعیت اسفبار و افسار گسیخته بازار پوست مردم را کنده و اوضاع را وخیم کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ad62b332-859a-4378-b2fe-d08d1fbc538b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات