728 x 90

افزایش جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا به ۱۳۶۰۰نفر در ۲۳۲شهر

اطلاعیه دبیرخانه  شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

عقب‌نشینی مفتضحانه آخوند روحانی از دعاوی پیشین و تصریح بر این‌که ویروس ممکن است یکی دو سال دیگر هم باشد و امنیت برای ما اصل است

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز، یکشنبه ۱۰فروردین ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جان‌باختگان ویروس کرونا در ۲۳۲شهر کشور به ۱۳۶۰۰نفر رسیده است. تعداد قربانیان در اردبیل به ۲۳۵نفر، در تهران به ۱۸۰۰نفر، در قم به ۱۴۸۰نفر، در خوزستان به ۶۱۰نفر، در لرستان به ۳۶۰نفر، در زنجان به ۲۲۰نفر و در کهکیلویه و بویراحمد به ۹۰نفر رسیده که آمار سایر استانها به آن اضافه می‌شود.

 

در حالی که پنهان‌کاری و دروغپردازی و بی‌کفایتی و دزدی و چپاول آخوندهای حاکم باعث شده است که کرونا هر روز بخشهای بیشتری از مردم ما را در کام خود فرو ببرد، روحانی امروز در منتهای وقاحت گفت: «امنیت جامعه [یعنی حفظ نظام] برای ما اصل هست. همه نیروهای مسلح ما مرزداران ما پلیس ما همه در صحنه هستند و اگر بنا باشد امنیت خدشه‌دار بشود که اصلاً مفهوم ندارد».

 

رئیس‌جمهور شیاد ولایت فقیه که قبلاً می‌گفت موضوع تا نیمه فروردین به سرانجام می‌رسد، امروز گفت: «این یک ویروسی هست آمده و حالا ممکن است یک سال دیگه باشد دو سال دیگر باشد منتها باید شرایط جامعه را قابل‌تحمل کنیم».

 

آخوند روحانی هم‌چنین ادعا کرد: «در بعضی از استانها از پیک عبور کردیم و در شیب پایین قرار گرفتیم». در حالی‌که روحانی از شیب پایین صحبت می‌کند، سایت او به‌نقل از جمع کارشناسانی که با وی ملاقات کردند نوشت: «هنوز زود است که مطرح کنیم که در چه مرحله‌ای قرار داریم و آیا به پیک این بیماری رسیده‌ایم و یا در مسیر تثبیت موقعیت قرار داریم یا نه... باید تا بازگشت سفرهای نوروزی صبر کرد».

 

به گزارش رسانه‌های حکومتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت از ابتدای اسفندماه ۲۸۴پرستار و۴۳پزشک و مجموعاً ۳۵۰کادر درمانی استان به بیماری حاد تنفسی و مشکوک به کرونا مبتلا شدند.

 

کارکنان بیمارستان بقیه‌الله تهران می‌گویند در این بیمارستان روزانه ۲۰تا ۳۰نفر فوت می‌کنند.

در قم یکی از پزشکان سوگند می‌خورد که هزاران مبتلا وجود دارد و روزبه‌روز اوضاع بدتر می‌شود.

در زنجان به‌گفته پزشکان تنها در بیمارستان ولی عصر هر روز حداقل ۵نفر به‌دلیل ابتلا به کرونا جان می‌دهند، اما به پزشکان و کادر درمانی دستور داده‌اند آمار واقعی ندهند والا اخراج می‌شوند.

 

اختلال سرتاپای رژیم را فراگرفته است. صادقی نماینده مجلس ارتجاع در این باره گفت «شاهد ۲دولتی و حتی بی‌دولتی در کشور هستیم. شاهد وضعیت خطرناک بی‌دولتی در کشور هستیم». نماینده مجلس رژیم خاطرنشان کرد برخورد با پزشکان بدون مرز «نشانه اختلال در نظام حاکمیتی کشور است».

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۰فروردین ۱۳۹۹(۲۹مارس ۲۰۲۰)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c7f812f0-010b-46d2-80b1-8333236fef86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات