728 x 90

افتضاح اخاذی از مردم محروم با جریمهٔ تردد شبانه دهان به دهان در جامعه می‌چرخد

افتضاح اخاذی از مردم محروم با جریمهٔ تردد شبانه
افتضاح اخاذی از مردم محروم با جریمهٔ تردد شبانه

افتضاح اخاذی از مردم محروم، با سیاست منع تردد شبانه آن‌قدر بالا گرفته که حتی از درون رژیم نیز به‌توجیهات مسخرهٔ دولت رئیسی جلاد، نیشخند می‌زنند. دولت رییسی با کسری بودجه ۵۰درصدی و ۴۵۰هزار میلیارد تومانی مواجه است برای تامین این بودجه هیچ راه کار کلان اقتصادی پیش روی رژیم نیست.

بطوریکه سرکردگان ناجا اعلام می‌کنند که محدودیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرها با شرایط قرمز، نارنجی، آبی و زرد کرونایی به قوت خود باقی مانده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

 

همچنین سرکرده پلیس راهور از افزایش ۱۲درصدی تخلفات رانندگی در ۷ماه امسال خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان بابت نقض تمام محدودیت‌ها، قرنطینه‌ها و تردد شبانه در ایام کرونا به حساب دولت واریز شده و اصلاً به پلیس تعلق پیدا نکرد.

شب گذشته مجری تلویزیون رژیم هم اعتراف کرد: این‌که دولت با این کار قصدش پر کردن خزانه و غارت مردم است، دهان به دهان در جامعه می‌چرخد (تلویزیون رژیم۲۴ آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa5fee9e-39a7-43f0-8ca4-d88aa39ab1fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات