728 x 90

اعلام تشکیل قرارگاههای سرکوبگر شهری و استانی برای مقابله با جوانانی که با گروههای معاند و ضدانقلاب در ارتباط هستند

نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی
نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی

اعلام تشکیل قرارگاههای سرکوبگر شهری و استانی برای مقابله با جوانانی که با گروههای معاند و ضدانقلاب در ارتباط هستند

توسط جانشین معاون امنیت ستاد کل نیروهای مسلح رژیم

در دیدار با آخوند دژخیم طباطبایی نژاد نماینده و امام جمعه خامنه ای دراصفهان

تلویزیون رژیم روز شنبه ۱۱مهر خبر از تشکیل قرارگاههای سرکوبگر شهری و استانی برای مقابله با جوانانی که با گروههای معاند و ضدانقلاب در ارتباط هستند داد و گفت: «سر رشته‌هایی از حمایت گروه‌های ضد انقلاب از اراذل و اوباش شناسایی شد.

جانشین معاون امنیت ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار امام جمعه اصفهان تجاوز و تعرض به حقوق مردم را خط قرمز نظام بیان کرد و افزود در بررسی‌های صورت گرفته در سر رشته‌هایی از حمایت گروه‌های معاند و ضد انقلاب خارج نشین پیدا شده و قرار است در استانها و شهرستانها قرارگاهی برای مبارزه با اراذل و اوباش تشکیل شود.

آیت‌الله طباطبایی هم جدیت و قاطعیت در برابر قانون شکنان را از الزامات حکومت اسلامی برشمرد و گفت باید با متجاوزان به حقوق مردم طبق حکم خداوند برخورد کرد و جلوی کسانی که ابایی از قانون‌شکنی ندارند را گرفت»

آخوند طباطبایی نژاد، امام جمعه رژیم در اصفهان هم‌چنین به یک تهدید جنایتکارانه مبنی بر «نا امن کردن شرایط» برای زنان میهنمان به بهانه آخوندساخته و ارتجاعی بدحجابی پرداخت، که یاد آور جنایات ضدبشری اسیدپاشی در اصفهان توسط آخوندها و بسیجیان و لباس شخصیهای تحت‌امر خلیفه ارتجاع است.

نماینده خامنه‌ای در اصفهان گفت: «باید فضای جامعه را برای این عده که تعداد آنها هم کم است ناامن کرد و نباید اجازه داد به‌راحتی در خیابان‌ها و پارک ها هنجارشکنی کنند».

در همین حال، موج نفرت و انزجار عمومی و اعتراضات کاربران در شبکه‌های اجتماعی علیه تهدید جنایتکارانه نماینده خامنه‌ای در اصفهان مبنی بر ایجاد ناامنی برای زنان میهنمان تحت عنوان بدحجابی هم‌چنان ادامه دارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5f38c755-650f-42c5-9c11-493c2c31f2b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات