728 x 90

اعدام چهار زندانی در زندان گوهردشت کرج و گرگان

اعدام در ایران
اعدام در ایران

دژخیمان خامنه‌ای روز چهارشنبه ۲۲خرداد۹۸، سه زندانی را در زندان گوهردشت کرج اعدام کردند.

دژخیمان خامنه‌ای همچنین روز یکشنبه هفته جاری یک زندانی را در زندان گرگان اعدام کردند. وی هاشم امیری، نام داشت، متأهل و دارای ۳فرزند بود.

 

رژیم ضدبشری آخوندی همچنین در بیله‌سوار مغان یک زندانی را به‌دلیل به هلاکت رساندن دو مأمور نیروی انتظامی به‌دار آویخت.

ناصر عتباتی رئیس جنایتکار‌ دادگستری رژیم در استان اردبیل روز چهارشنبه ۲۲خرداد۹۸ با اعلام این خبر گفت: این فرد اخیراً با اسلحه گرم موجب کشته شدن ۲تن از مأموران نیروی انتظامی شده بود.

 

لازم به یادآوری است روز دوشنبه ۲۰خرداد زندانی سیاسی علیرضا شیرمحمدعلی ۲۱ساله، در زندان فشافویه (زندان مرکزی تهران بزرگ) در یک طرح جنایتکارانه از سوی رژیم آخوندی، با ضربات چاقو به طرز فجیعی به‌قتل رسید.

مهاجمان دو تن از مزدوران رژیم در میان مجرمان خطرناک بودند. علیرضا شیرمحمدعلی از اهالی نازی‌آباد تهران از اواسط تیرماه گذشته دستگیر و به اتهامات مسخره‌ای مانند توهین به خمینی و خامنه‌ای و تبلیغ علیه نظام به ۸سال زندان محکوم شده بود.

مقاومت ایران خواستار محکومیت جنایتهای رژیم آخوندی علیه زندانیان سیاسی از سوی شورای امنیت ملل ‌متحد و کشورهای عضو، اتحادیه اروپا، شورا و کمیسر عالی حقوق‌بشر ملل ‌متحد و گزارشگران ذیربط و دیگر مجامع بین‌المللی مدافع حقوق‌بشر می‌باشد و بار دیگر بر فراخوان خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران به تشکیل یک هیأت بین‌المللی برای بازدید از زندانها و زندانیان سیاسی ایران تأکید کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0aac8803-23d6-4885-8fad-3ef4efb46f69"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات