728 x 90

اعدام عجولانه ۸نفر تحت عنوان داعش توسط رژیم آخوندی

اعدام عجولانه ۸نفر تحت عنوان داعش توسط رژیم آخوندی
اعدام عجولانه ۸نفر تحت عنوان داعش توسط رژیم آخوندی

در حالیکه اعتراضات بین‌المللی در مورد بمبگذاری و تروریسم رژیم آخوندی علیه مقاومت ایران در آمریکا و کشورهای اروپایی بالا می‌گیرد، صبح امروز رژیم برای تحت‌الشعاع قرار دادن اقدام جنایتکارانه تروریستی در گردهمایی بزرگ ایرانیان در فرانسه، عجولانه به اعدام ۸نفر تحت عنوان داعش مبادرت کرد.

این اعدامها در این زمان مشخص، چیزی جز سرپوش گذاشتن بر جنایت داعشی خود در اروپا نیست. به این ترتیب رژیم آخوندی که عیناً مانند داعش در فرانسه برای بمبگذاری در میان مردم بی‌گناه عمل کرده است، اکنون پس از دستگیری دیپلومات تروریست و تروریستهای مربوطه همراه با مواد انفجاری می‌خواهد با اعدامهای دستجمعی، خود را از داعش که پدرخوانده آن است دور نشان دهد.

شایان توجه است که اعدامهای صبح امروز بلافاصله پس از بازگشت آخوند روحانی از سفرش به اتریش و لغو مصونیت دیپلومات تروریست رژیم در این کشور صورت گرفت.

۱۳ماه پیش در ۱۷خرداد ۱۳۹۶ به‌دنبال چنگ انداختن داعش به پدرخوانده‌اش در تهران در سر قبر خمینی و مجلس آخوندی که به‌طور غیرمترقبه‌ای صورت گرفت، مقاومت ایران درباره «مسابقه تروریسم بین مدعیان خلافت سنی و خلافت به‌اصطلاح شیعی تحت عنوان ولایت فقیه در تهران» اعلام کرد که این مسابقه «حتی اگر سفارشی و نمایشی نباشد» مصرفی جز برون‌رفت خامنه‌ای از بن‌بست و تنگنا ندارد.

مقاومت ایران خواهان بستن سفارتها و لانه‌های جاسوسی رژیم آخوندها و اخراج مأموران و مزدوران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس از کشورهای عضو اتحادیه اروپا شده است.

طبق آخرین خبرها رئیس کل دادگستری ولایت فقیه در تهران ادعا کرده است که اعدامها قبلاً صورت گرفته اما بنا بر ملاحظات امنیتی خبر آن اعلام نشده بود. این یک سیاهکاری آشکار سیاسی و دجالیت آخوندی برای سرپوش گذاشتن بر اقدام جنایتکارانه تروریستی در خاک کشورهای اروپایی به‌ویژه فرانسه است.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d1e5dc0-2a4d-472f-b474-e8221fbd8019"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات