728 x 90

اعدام چهار زندانی در زندانهای عادل‌آباد شیراز و لاکان رشت و کرمان

اعدام در ایران - عکس از آرشیو
اعدام در ایران - عکس از آرشیو

دژخیمان خامنه‌ای روز پنجشنبه ۲۷آبان، دو زندانی را که پیش‌تر در زندان لاکان رشت به سر می‌بردند اعدام کردند و روز یکشنبه ۲۳آبان یک زندانی دیگر را در زندان عادل‌آباد شیراز اعدام کردند.
هویت این زندانیان مصطفی پوراحمد ۳۵ساله و مجتبی باقری ۴۰ساله عنوان شده است. لازم به ذکر است که قبلاً گفته شده بود این دو زندانی روز شنبه اعدام می‌شوند، ولی امروز حکم را اجرا کردند.
هویت دیگر زندانی که در زندان عادل‌آباد اعدام شده، قلی‌پور ۴۱ساله اهل کازرون عنوان شده است (هرانا ۲۷آبان).

اعدام یک زندانی در زندان کرمان
دژخیمان خامنه‌ای در سحرگاه پنجشنبه ۲۷ آبان‌، یک زندانی را در زندان کرمان اعدام کردند. هویت این زندانی که پیش‌تر از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر در زندان به‌سر می‌برد، شمس‌الدین قلجایی اهل زاهدان عنوان شده است (هرانا ۲۷ آبان).

از این پیش‌تر، دژخیمان خامنه‌ای در سحرگاه چهارشنبه ۱۹آبان، یک زندانی را در زندان زاهدان اعدام کردند. هویت این زندانی احمد مکران دوست (رحیم شاهو زهی)، فرزند محمد، ۵۶ساله و اهل منطقه حرمک واقع در شهرستان زاهدان عنوان شده است. این زندانی از چهار سال پیش از بابت اتهامات مرتبط با مواد مخدر بازداشت و تا لحظه اجرای حکم در زندان زاهدان به‌سر برده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/483da093-4ca2-4d2b-9db0-7ca5fd0977f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات