728 x 90

اعتصاب کارگران پیمانی مخابرات نیشابور و کارکنان سیلوی کنگاور در استان کرمانشاه

تجمع اعتراضی کارکنان سیلوی کنگاور در استان کرمانشاه
تجمع اعتراضی کارکنان سیلوی کنگاور در استان کرمانشاه

جمعی از کارگران پیمانی مخابرات نیشابور در اعتراض به قراردادهای موقت کاری و عدم پرداخت دستمزدهای معوقه دوشنبه ۱۰شهریور دست از کار کشیدند. کارگران اعتصابی، با برپایی تجمع در محل کار خود، خواستار عقد قرارداد دائم و هم‌چنین پرداخت دستمزد مرداد ماه خود شدند.

قابل ذکر است، کارگران پیمانی از یک هفته پیش تاکنون به‌رغم شیوع گسترده کرونا در این شهر، با برپایی تجمع مقابل نهادهای مختلف دولتی خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شده‌اند.

-نیشابور

تجمع اعتراضی کارکنان سیلوی کنگاور در استان کرمانشاه

روز سه‌شنبه ۱۱شهریور، کارکنان سیلوی کنگاور در استان کرمانشاه در اعتراض به واگذاری سیلوی این شهر به بخش خصوصی در مقابل ساختمان فرمانداری کنگاور تجمع کردند.

شایان ذکر است که، سیلوی کنگاور در سال۹۷ حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰میلیارد تومان قیمت‌گذاری شد، ولی در سال۹۹ با تخفیف ۱۰۰میلیارد تومانی یعنی کمتر از یک دهم قیمت واقعی به بخش خصوصی واگذار شد.

به‌رغم تمامی اعتراضات مردم پیرامون واگذاری سیلو، سازمان خصوصی‌سازی، واگذاری سیلوی کنگاور را لغو نکرد و تیرماه ۹۹ پروسه انتقال این سیلو به مالک را انجام داد.

ناگفته نماند که خریدار سیلوی کنگاور فقط ۱۵درصد از مبلغ تعیین شده برای واگذاری را پرداخت کرده است و ۶سال زمان دارد تا ۸۵درصد باقی مانده مبلغ مربوطه به‌صورت اقساطی! پرداخت کنند.

قابل ذکر است با اتمام قرارداد کارگران سیلوی کنگاور، کارگران بومی بیکار و غیربومیان، مشغول کار می‌شوند.

-سیلو ی کنگاور

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ef120635-2b82-481b-b224-9158ed5b0834"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات