728 x 90

اعتصاب کارگران پروژه‌یی پتروشیمی گچساران، تجمع اعتراضی نیروهای پیمانکاری وزارت نیرو در تهران ،تاکسیرانی شهرستان بوکان و مالکین اصطلک

اعتصاب کارگران پروژه‌یی پتروشیمی گچساران
اعتصاب کارگران پروژه‌یی پتروشیمی گچساران

اعتصاب کارگران پروژه‌یی پتروشیمی گچساران

امروز شنبه ۱۷اردیبهشت ۱۴۰۱ کارگران پروژه‌یی شاغل در پتروشیمی گچساران دست به اعتصاب زدند.
این کارگران علاوه بر خواست افزایش دستمزد و نوبت‌کاری ۲۰روز کار و ۱۰روز استراحت، خواهان دریافت دستمزدهای معوق پرداخت نشده نیز هستند.
این در حالیست که با شروع اعتصاب کارگران پروژه‌یی از روز ۵اردیبهشت، اکثر پیمانکاران و کارفرمایان به خواسته‌های کارگران تن دادند و کارگرانِ برخی شرکتها نظیر IGC در پروژه‌های دهلران و آبادان که خواسته‌های‌شان پذیرفته نشد کلاً از شرکت پیمانکار تسویه کرده و کارگاه را به تعطیلی کشاندند.

 

-اعتصاب کارگران پروژه‌یی پتروشیمی گچساران

 

تجمع اعتراضی نیرو های پیمانکاری وزارت نیرو در تهران

امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱، شماری از نیروهای پیمانکاری وزارت نیرو، در اعتراض به عدم تبدیل وضعیت شغلی خود و همکارانشان، در مقابل ساختمان دفتر مرکزی سازمان امور اداری و استخدامی کشور واقع در تهران، دست به تجمع اعتراضی  زدند.

-تجمع اعتراضی نیرو های پیمانکاری وزارت نیرو در تهران

 

اعتصاب ناوگان تاکسیرانی شهرستان بوکان

 

رانندگان شاغل در ناوگان تاکسیرانی شهرستان بوکان امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت  با توقف فعالیت‌های شغلی و خدمات‌رسانی، اقدام به برپایی اعتصاب کردند.

تجمع اعتراضی مالکین اصطلک

امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ، مالکین اصطلک جهت مطالبات خودشان در مقابل دیوان عدالت  اداری  تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9889280e-c578-474d-9b07-a304ed22f9b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات