728 x 90

اعتصاب کارگران شهر حمیدیه، تجمع اعتراضی کارگران پیمانی صنعت نفت و کارگران اخراجی شهرداری اهواز

اعتصاب كارگران شهر حميديه براى پنجمين روز متوالى
اعتصاب كارگران شهر حميديه براى پنجمين روز متوالى

اعتصاب کارگران شهر حمیدیه برای پنجمین روز متوالی- بازداشت یک کارگر

کارگران شهرداری حمیدیه به دلیل عدم پرداخت حقوقشان ۵روز است که از کار دست کشیدند و خیابانهای این شهر پر از زباله و بوی عفونت است.

شماری از کارگران شهرداری این شهر به دلیل عدم پاسخگوئی کارگزاران رژیم در مقابل دادگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند و بعد از تهدید رئیس شورای قلابی شهر «عبدالله عبیات» نسبت به اخراج کارگران، نیروهای امنیتی یکی از کارگران بنام کاظم صرخی را بازداشت کردند.

کارگران معترض می گویند؛ ۱۵ماه حقوق نگرفتند و معوقه های سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ را هنوز دریافت نکردند.

-تظاهرات حمیدیه

تجمع اعتراض کارگران اخراجی شهرداری اهواز

روز یکشنبه ۲۷مهر ماه شماری از کارگران اخراجی «کمربند سبز» شهرداری منطقه ۲ اهواز، با خواست بازگشتن به کار مقابل ساختمان شهرداری مرکزی اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.

شایان ذکر است بیش از ۲۲ نفر از کارگران قراردادی فضای سبز شهرداری منطقه ۲ اهواز در استان خوزستان که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری در پروژه کمربند سبز هستند، ابتدای تیر ماه سال جاری با اتمام قرارداد از کار بیکارشدند. از آن زمان تاکنون کارگران بیکار شده، پیگیر مطالبات معوقه و بازگشت به کار خود شده‌اند اما بلاتکلیفی آنها هنوز ادامه دارد.

-کارگران اخراجی شهرداری اهواز

تجمع اعتراضی کارگران پیمانی صنعت نفت

کارگران پیمانی صنعت نفت به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و وعده‌های دروغین مسئولان  برای چندمین بار شنبه ۲۶مهرماه دست به تجمع اعتراضی زدند.

شایان ذکر است با گذشت نه ماه از ابلاغیه اسفندماه ۹۸ وزیر نفت مبنی بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای  ۱۰۶هزار نفر از نیروهای پیمانکاری صنعت نفت، هنوز این دسته از کارگران در انتظار تحقق این وعده هستند. هم‌چنین  علاوه بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل قرار بود از اول فروردین‌ماه سال جاری بیمه تکمیلی نیز اجرایی شود اما هم‌چنان با گذشت بیش از هفت ماه از سال جدید هنوز این موضوع نیز اجرایی نشده است .

-کارگران پیمانی صنعت نفت

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8e517b09-c07b-4211-8e2f-0426c488ed5c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات