728 x 90

اعتصاب و تظاهرات بازاریان در تهران و کازرون و اراک و ادامه تظاهرات بازنشستگان

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

اعتصاب و تظاهرات بازاریان در تهران و کازرون و اراک و ادامه تظاهرات بازنشستگان

 

امروز دوشنبه ۲۳خرداد کسبه و مغازه‌داران سه راه امین حضور تهران برای دومین روز به اعتصاب خود ادامه دادند. نیروهای سرکوبگر انتظامی تلاش کردند آنها را وادار به باز کردن مغازه‌ها کنند ولی موفق نشدند. مغازه‌داران لاله‌زار تهران نیز امروز در اعتراض به گرانی و مالیاتهای سنگین به اعتصاب پیوستند و با شعار ببندید ببندید سایر مغازه‌داران را دعوت به اعتصاب کردند.

 

کسبه بازار کازرون نیز امروز دست به اعتصاب زدند. آنها مغازه‌های خود را بستند و در محوطه بازار راهپیمایی کردند. تهدید و تطمیع  نیروهای سرکوبگر برای جلوگیری از اعتصاب به جایی نرسید.

 

بازار اراک وارد دومین روز اعتصاب خود شد و بازاریان با شعار بازاری با غیرت حمایت حمایت دست به راهپیمایی زدند و همکاران خود را دعوت به پیوستن به اعتصاب کردند. شماری از مردم اراک به آنها پیوستند.

 

همزمان بازنشستگان تأمین اجتماعی به تظاهرات اعتراضی خود در اهواز، بندرعباس، دورود و سربندر ادامه دادند. آنها شعار می‌دادند مرگ بر رئیسی، دروغگوی بی‌شرف حاصل وعده هات کو، رئیسی قالیباف این آخرین پیام است جنبش بازنشسته اماده قیام است و یا حجت بن الحسن ریشه ظلمو بکن.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ (۱۳ ژوئن ۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b7cc44a-d97a-4e80-ac24-c514fd31a41c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات