728 x 90

اعتصاب غذای سهیل عربی و حمید حاج جعفر کاشانی در زندان اوین

زندان اوین
زندان اوین

به گزارش دریافتی زندانیان سیاسی سهیل عربی و حمید حاج‌ جعفر کاشانی محبوس در زندان اوین طی پیامی در اعتراض به زندانی و بلاتکلیفی فرنگیس مظلوم (مادر سهیل عربی) در سلول زندان اوین اعلام اعتصاب غذا کردند.

متن این پیام بشرح زیر است:

صدای اعتراض مارا بشنوید. ما از درون این محبس صدای اعتراض شما را شنیدیم. رژیم جور و جهل را نمی‌خواهیم. ما زندانیان سیاسی محبوس در اوین نیز با اقدام به اعتصاب غذا همراه با مخالفان دیکتاتوری می‌شویم و خواهان سرنگونی ضحاک زمانه هستیم. به هر سو که می‌نگریم فقر، تضاد طبقاتی، ظلم به مردم را مشاهده می‌کنیم و هر آیینه سکوت به‌معنی هم دستی با ستمگران است. سحر خود را به آتش کشید، فرنگیسها فریاد کشیدند و ما نیز با اعتصاب غذا می‌خواهیم خواب از سر جماعت بپرد. دژخیمان، مزدوران رژیم ارتجاع زادگاهمان را ویران کردند. مردم ما رنج و عذابی چهل ساله را تحمل کردند و حال وقت رهایی است. آری، ما از سحر، ستار، غلامرضا، محمد، وحید و مصطفی، صانع ها، علیرضاها آموختیم ایستاده مُردن به زِ تحمل ظلم بوده و هست.

اینجانبان سهیل عربی، حمید حاج‌جعفرکاشانی خواهان آزادی بی‌قید و شرط فرنگیس مظلوم و سایر زندانیان سیاسی هستیم و بدینوسیله اعتصاب خود را به مردم آزادیخواه جهان اعلام می‌کنیم.

سهیل عربی - حمید کاشانی

شهریورماه ۹۸

زندان اوین

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3733236-d9e1-4571-ab7e-4f41fe45a217"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات