728 x 90

اعتصاب و اعتراض کارگران شهرداری کوت عبدالله، کارخانه پارس آمپول ساوه، شهرداری لالی و سوسنگرد، شماری از اهالی منطقه قنات،بیمارستان بقایی اهواز

اعتراضات در شهر های میهن
اعتراضات در شهر های میهن

اعتصاب کارگران شهرداری کوت عبدالله

روز چهارشنبه ۲۶شهریور، اعتصاب کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و وعده‌های تو خالی مسئولان هم‌چنان ادامه داشت.

شایان ذکر است که از روز دوشنبه تاکنون کارگران شهرداری کوت عبدالله در اعتراض به  عدم پرداخت چندین ماه دستمزد معوقه دست از کار کشیده‌اند و از جمع‌آوری زباله‌های شهری خودداری می‌کنند اما با این حال هنوز مطالباتشان پرداخت نشده است.

این کارگران که بارها دست به اعتصاب و تجمع مقابل مراکز دولتی در استان خوزستان، شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله  زده‌اند، اکنون دو ماه و نیم است که  دستمزدی دریافت نکرده‌اند

-کوت عبداله کارگران شهرداری

اعتصاب کارگران کارخانه پارس آمپول ساوه

روز چهارشنبه ۲۶شهریور، کارگران کارخانه پارس آمپول ساوه در اعتراض به سطح پایین حقوق و شرایط کاری نامناسب و برای بازگشت بکار ۱۱ همکار اخراجی خود ماه برای سومین روز متوالی اعتصابشان ادامه داشت.

کارگران معترض گفتند، از دو ماه قبل در خط تولید روی هر دستگاه یک اپراتور مشغول به کار بود اما به مرور به ۲دستگاه و نهایتاً ۴دستگاه توسط یک کارگر اپراتور رسید.

هم‌چنین شروع فصل گرما و مناسب نبودن هواسازهای خنک کننده سالن تولید، مشکلات زیادی برای کارگران به‌وجود آورده است.

کارگران کارخانه پارس آمپول ساوه خواستار“ بازگشت فوری کارگران اخراجی، افزایش حقوق ماهیانه کارگران و به‌وجود آوردن شرایط مناسب برای کارکردن هر اپراتور بر روی تنها یک دستگاه ”می باشند.

-آمپول ساوه اعتصاب کارگران

تجمع اعتراضی جمعی از کارگران شهرداری لالی

چهارشنبه ۲۶شهریورماه، جمعی از کارگران شهرداری لالی در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود در مقابل ساختمان این شهرداری دست به تجمع اعتراضی زدند.

-کارگران لالی

تجمع اعتراضی شماری از اهالی کوچه رامین منطقه سرقنات

روز چهارشنبه ۲۶شهریورماه، شماری از اهالی کوچه رامین منطقه سرقنات واقع در شهرستان ایذه، با تجمع در مقابل شهرداری خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

- سرقنات ایذه.تجمع اعتراضی شماری از اهالی کوچه رامین

تجمع اعتراضی کارگران شرکتی بیمارستان بقایی اهواز

روز سه‌شنبه ۲۵شهریور، کارگران شرکتی بیمارستان بقایی اهواز در اعتراض به عدم پرداخت ۳ماه دستمزد معوقه خود در محوطه بیمارستان تجمع اعتراضی برپا کردند.

شایان ذکر است، که کارگران شرکتی بیمارستان بقایی اهواز سه ماه بدون قرارداد و پرداخت حقوقشان مشغول کار هستند.

کارگران معترض گفتند تاکنون بارها برای دریافت معوقاتشان به مراجع دولتی مراجعه کرده‌اند ولی هر بار  از طرف مدیران به اخراج از کار در صورت اعتراض تهدید شده‌اند.

کارگران بیمارستان بقایی

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری سوسنگرد

روز سه‌شنبه ۲۵شهریور، کارگران شهرداری سوسنگرد در اعتراض به عدم پرداخت ماهها حقوق و حق بیمه و وعده‌های دروغین مسئولان دست به تجمع زدند.

یکی از کارگران معترض گفت، علاوه بر حقوق، از ابتدای سال جاری مطالبات بیمه‌ای آنها به تأمین اجتماعی پرداخت نشده و کارگران به همراه خانواده‌هایشان در زمینه دریافت خدمات درمانی از بیمارستانهای تأمین اجتماعی دچار مشکل شده‌اند.

این کارگر معترض شهرداری سوسنگرد می‌افزود: به‌رغم پیگیریهای مکرر کارگران برای دریافت حقوق، مسئولان شهری پاسخ قانع‌کننده‌ای به درخواست‌های کارگران نمی‌دهند، به همین دلیل قصد دارند تا رسیدن به کلیه معوقاتشان دست از تجمع و اعتراض برندارند.

کارگرانی که در بخشهای خدمات و فضای سبز کار می‌کنند، در ادامه گفتند: کار می‌کنیم اما از دستمزد خبری نیست! در شرایط اقتصادی فعلی، حتی اگر کارگر دستمزد هم بگیرد، نمی‌تواند نیازهای ضروری خانوار را تأمین کند چه برسد به ما که پرداخت دستمزدهایمان ماه‌ها به تعویق افتاده است.

-اعتراض کارگران شهرداری سوسنگرد ن

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b488574-c6e7-4e18-8b1e-4f04ecaa4c2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات