728 x 90

اعتصاب و اعتراض دانشجویان، کارگران، کارکنان و رانندگان در شهرهای میهن

اعتصاب کارگران نفت سنگین در قشم
اعتصاب کارگران نفت سنگین در قشم

اقشار مختلف جامعه شامل دانشجویان رشته پرستاری بجنورد، دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد، کارکنان اداره آبفای لالی در استان خوزستان، کارگران شهرداری شوشتر، کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تهران و کارگران نفت قشم امروز چهارشنبه ۲۵مهر۹۷ در اعتراض به حقوقهای معوقه و شیوه پذیرش دانشجو اعتراض و اعتصاب کردند.

 

بجنورد:‌ تجمع اعتراضی دانشجویان 

دانشجویان اخراجی رشته مامایی و پرستاری دانشگاه آزاد بجنورد که پس از ثبت نام و سه هفته کلاس، آنها را اخراج کرده‌اند در برابر فرمانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند

 

تجمع اعتراضی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد

جمعی از دانشجویان علوم پزشکی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد روز چهارشنبه در اعتراض به اشتباهات ایجاد شده در پذیرش دانشجویان ورودی سال ۹۷ این دانشگاه مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد تجمع کردند. این دانشجویان به‌عنوان ذخیره در واحدهای این دانشگاه پذیرفته شده‌اند، اما بعد از ثبت نام، پرداخت شهریه و دریافت کارت دانشجویی به‌علت اختلال در روند پذیرش در این دانشگاه، به آنان اعلام شده که امکان تحصیل آنان میسر نیست.

 

اعتصاب کارکنان اداره آبفای لالی در استان خوزستان

کارکنان اداره آبفای شهرستان لالی در استان خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن ۷ماه حقوق خود دست به اعتصاب زدند و از رفتن به‌سر کار خودداری کردند. آنها حدود ۳روز است که به‌رغم تهدیدهای استانی مبنی بر اخراج در صورت ادامه اعتصاب، با شجاعت تمام به اعتصاب خود تا رسیدن به خواسته‌هایشان ادامه دادند.

لالی.اعتصاب کارگران آبفا - ۲۵مهر

لالی.اعتصاب کارگران آبفا - ۲۵مهر

 

شوشتر:‌ تجمع اعتراضی صدها تن از کارگران شهرداری برای سومین روز

بیش از ۴۰۰تن از کارگران شهرداری شوشتر امروز چهارشنبه برای سومین روز اعتصاب خود را در مقابل ساختمان شهرداری رژیم در این شهر ادامه دادند. یکی از کارگران معترض گفت: از فروردین‌ماه تا کنون مزدی به ما پرداخت نشده است‌. همچنین جدا از دستمزد در موضوع بیمه نیز با مشکل روبه‌رو هستیم.

 

تهران:‌ تجمع اعتراضی کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی

کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه امروز چهارشنبه در اعتراض به دروغ پردازی مدیریت شرکت مبنی بر پرداخت مطالبات عقب‌افتاده کارگران و رانندگان تجمع کردند و خواهان حقوق عقب‌افتاده خود شدند

تجمع اعتراضی کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

تجمع اعتراضی کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران

 

اعتصاب کارگران نفت سنگین در قشم

کارگران نفت سنگین در قشم روز چهارشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق عقب‌افتاده خود اعتصاب کردند و دست از کار کشیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b89c0288-4a52-4f62-8374-933154cce7f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات