728 x 90

اعترافهای ناگزیر زالی: غربالگری که ما اصلاً امکانش را نداریم، بهتر است اصلاً سناریوی آنرا هم مطرح نکنیم

زالی رئیس ستاد کرونای تهران
زالی رئیس ستاد کرونای تهران

زالی،‌ رئیس ستاد کرونای تهران روز ۱۸فروردین در تلویزیون رژیم به ناگزیر گفت: درصد بستری ما رو به افزایش هست، نه تنها هنوز به نقطه کفه‌ای نرسیدیم، بلکه کماکان هنوز در نقطه منحنی شتابان هستیم.

زالی افزود: غربالگری که ما اصلاً امکانش را نداریم، بهتر است اصلاً سناریوی آن را هم مطرح نکنیم، امکانات تجهیزاتی ما اجازه این بضاعت را نمی‌دهد. مهمترین بحث در کرونا نیروی انسانی است که خسته شدند احساس کسالت می‌کنند.

 

قسمتهایی صحبت‌های زالی رئیس ستاد کرونای تهران با تلویزیون حکومتی روز ۱۸فروردین ۹۹:

«الان مریضهایی به ما مراجعه می‌کنند که علائم بالینی شدیدتری دارند به همین دلیل درصد بستری ما رو به افزایش هست».

مجری: پس الآن قصه نه تنها ادامه داره بلکه شدیدتر هم شده؟

زالی: «بله...ما نه تنها به هنوز به نقطه کفه‌ای نرسیدیم بلکه کماکان هنوز در نقطه منحنی که باید برای آن ترسیم کرد به‌صورت شتابان هستیم.

... در بیماری که درمان نداره و مصون‌سازی با واکسن هم نمی‌شود انجام داد تنها راه آن ایزولاسیون آدمهاست هیچ راه دیگری ندارد.

...غربالگری که ما اصلاً امکانش رو نداریم بهتر است اصلاً سناریو را هم مطرح نکنیم! چون جمعیت تهران خیلی زیاده متنوع است گسترده است امکانات تجهیزاتی ما اجازه این بضاعت رو نمیده.

...بحث ساختار فیزیکی نیست مهمترین بحث تو کرونا نیروی انسانی ما هست که خسته شدند بالاخره احساس کسالت می‌کنند.

...واقعا اگر امروز ما یک کسی که قبلاً شب عید همه امیدش به این بود که کنار خیابان دستفروشی کند الآن ما این را محروم کردیم درآمدی اصلاً ندارد زندگی‌اش در شرف در هم پاشیدن است این قبل از این‌که معذرت می‌خواهم از کووید ۱۹ بمیره از گرسنگی می‌میرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7197d2ac-ad2f-447d-b69b-27aa65032007"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات