728 x 90

اعتراف وزیر بهداشت رژیم به ناتوانی در قرنطینه کردن

نمکی، وزیر بهداشت رژیم
نمکی، وزیر بهداشت رژیم

در جلسه علنی مجلس ارتجاع در روز سه‌شنبه ۱۹فروردین که از تلویزیون حکومتی پخش شد، نمکی، وزیر بهداشت رژیم با ادامه پنهان‌کاری آخوندها، حرفهایش در مورد شیوع کرونا را به جلسه غیرعلنی موکول کرد و گفت: گروه‌های مختلفی روی منشأ ورود کرونا به ایران کار کرده‌اند اما جزئیات این موضوع در جلسه غیرعلنی مطرح خواهد شد.

وی هم‌چنین ضمن اعتراف به ناتوانی رژیم در قرنطینه کردن در سخنان متناقضی به توجیه سگ‌دعوا در درون رژیم بر سر مقابله با کرونا مبادرت کرد.«بحثهایی مطرح میشه در رابطه با اختلاف‌نظرهایی که ما در درون دولت داریم، در رابطه با محدودیتها و اعمال محرومیت‌ها، خب بعضی وقتها همکاران من نظرات کارشناسی و تخصصی می‌دهند که ممکن است هماهنگی این نظرات کارشناسی با نظرات دیپلماتیک، با نظرات اقتصادی، با نظرات اجتماعی ممکن است برای همخوانی‌اش زمان ببرد. خب همکاران من از دریچه سلامت نگاه می‌کنند البته درست هم نگاه می‌کنند، برای این‌که ما اعتقادمان بر این است که مزمن شدن بیماری بزرگترین آفت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ما است. ما اول باید بیماری را جمع‌وجور کنیم.

بهرحال ما چیزی به نام اختلاف‌نظر در درون هیأت دولت و هیأت حاکمه مملکت خوشبختانه نداریم.»

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/481be95e-ffe2-4a0f-8051-c6774bcfbd05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات