728 x 90

اعتراف مسئول بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه به مرگ آسیه پناهی با اسپری فلفل

کشتن مردم بی‌پناه در کرمانشاه
کشتن مردم بی‌پناه در کرمانشاه

رضا صالحی، مسئول بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه اعتراف کرد که آسیه پناهی، زن سالخورده کرمانشاهی در پی استنشاق گاز فلفل و اشک‌آور نیرو‌های شهرداری و پلیس جان باخته است.

آسیه پناهی چند روز پیش در کرمانشاه پس از تخریب خانه محل زندگیش، جان خود را از دست داد.

مسئول بسیج دانشگاه رازی کرمانشاه در مصاحبه‌یی با سایت حکومتی فرهیختگان آنلاین روز جمعه ۹خرداد اعتراف کرد که مأموران شهرداری برخورد‌های ضدانسانی و وحشیانه با ساکنان این منطقه داشته‌اند.

صالحی در این مصاحبه گفت: «آن روزی که واحد اجراییات شهرداری به منطقه می‌رود اخطار کتبی مبنی بر خراب کردن خانه‌ها توسط شهرداری به دست ساکنان نرسیده بوده است و مردم بی‌اطلاع بودند. واحد شهرداری وارد منطقه می‌شود. و بدون این‌که فرصت بدهد به مردم که وسایل زندگی‌شان خارج کنند شروع به تخریب وسایل خانه می‌کند.

در حالی که ساکنان منازل در خواب بودند، با صدای وسایل شهرداری بیدار می‌شوند و واحد شهرداری بدون این‌که به ساکنان فرصت بدهد آوار را روی سر وسایل خانه‌شان خراب می‌کنند. گاز اشک‌آور داخل آلونک‌ها می‌اندازند و بعد ساکنان منزل مجبور به خروج از خانه شدند».

صالحی سپس به برخورد ضدانسانی مأموران شهرداری کرمانشاه اعتراف کرده و می‌گوید: «مأموران شهرداری حق استفاده از اسپری فلفل و باتون و بکارگیری نیروی انتظامی را نداشته‌اند. آنها حق زدن مردم را نداشته‌اند. آسیه پناهی هم به‌دلیل استفاده بیش از حد اسپری فلفل دچار سکته قلبی شده و بعد هم فوت کرده است».

بیشتر بدانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e94f0fd2-6942-4948-8f5c-3f7dadc730e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات