728 x 90

اعتراف به‌قتل عمد مردم در میدان کرونا

شدت بی‌رحمی در فرستادن مردم در میدان کرونا و بازی با جان مردم آن‌قدر بالا گرفت که یک مهره شورای شهر آن را به مشارکت در قتل عمد توصیف کرد و گفت: «وزارت بهداشت آمار ۱۰استان سفید را با استان قرمز تهران یک‌جا اعلام می‌کند. بازی با جان مردم شوخی نیست، مگر مردم جانشان را از سر راه آوردند؟ فردا اگر هر کسی به کرونا مبتلا و خدای نکرده قربانی شد بستگانش می‌توانند به‌دلیل این‌که چرا به آنها اطلاع داده نشده است ادعای ضرر و زیان بکنند و این به‌نظر من نوعی مشارکت در قتل عمد می‌تواند باشد».(سایت حکومتی مدارا ـ حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران)

یک هموطن: «طرح فاصله‌گذاری رو ملاحظه می‌فرمایین، شلوغی خیاباونا، بخدا اینام میخوان همه رو به کشتن بدن».

اولین مجرمان قتل عمد کسانی هستند که با دروغ و پنهان‌کاری مردم را در غفلت به قربانگاه بردند.

آخوند روحانی: «پیش می‌رویم جلو می‌رویم انشاءالله روند هم روند نزولی می‌شود».

علیم یارمحمدی، عضو مجلس آخوندی از زاهدان، گفت: «پس از این‌که مجوز شروع به کار و فعالیت از سوی دولت داده شد، آمار مبتلایان صعودی شد».

نمکی، وزبر بهداشت رژیم: «ما هنوز در نیمه راه هستیم ممکن است خدایی نکرده در دقایق آخر گلهای سهمگینی وارد دروازه سلامت بشود».

یک سایت حکومتی ضمن اشاره به پنهان‌کاری و آمارهای جعلی می‌گوید: «چطور امکان دارد برخی از مقامات بهداشتی از جمله رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران هر روز خبر از افزایش مبتلایان به بیماری در تهران بدهد یا استانداران استانهای مازندران و خوزستان از رشد چشمگیر موارد ابتلا بگویند آن‌وقت هر روز تعداد مبتلایان نسبت به روز گذشته کاهش یابد».(سایت عصر ایران ۵اردیبهشت ۹۹)

زالی، رئیس ستاد مبارزه با کرونای تهران: «تعدادی بیمار جدید در مراکز درمانی ما بستری شدند که نشان‌دهنده سیر مستمر و علی‌الدوام این بیماری در شهر تهران هست».

پاسخ نهایی به بیماری را جوانان و کانون‌های شورشی، با خیز علیه قاتلان خواهند داد؛ شورشی مستمر علیه کرونای ولایت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7ec7522-27ca-4533-a199-409f780b4644"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات