728 x 90

اعتراف غریب آبادی به شکست مذاکرات برجام و رفع تحریم‌ها

غریب آبادی
غریب آبادی

کاظم غریب آبادی؛ نماینده رژیم در وین با اعتراف به شکست مذاکرات موسوم به برجام اعلام کرد که آمریکایی‌ها بسیاری از خواسته‌های جمهوری اسلامی را برای احیای این توافق از جمله برداشتن تحریم‌های ۵۰۰شخص و نهاد را نپذیرفته‌اند».


وب سایت دفتر ولی‌فقیه ارتجاع که روز چهارشنبه ۶مرداد مصاحبه با این کارگزار رژیم را منتشر کرد به‌نقل از وی نوشت «آمریکایی‌ها کل تفاهم را به پذیرش بندی در خصوص انجام گفتگوهای آتی در مورد مسائل منطقه‌یی گره زدند که کاملاً با موضوع مذاکرات غیرمرتبط و مضر است. رفع برخی تحریم‌ها و هم‌چنین خروج نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فهرست گروه‌های تروریستی را مستقیماً به پذیرش این بند منوط کردند».


غریب آبادی در ادامه مصاحبه خود اعتراف کرد «آمریکایی‌ها در این مذاکرات حاضر به ارائه تضمین در مورد عدم تکرار رفتارهای مشابه دولت قبل در قبال تفاهم هسته‌یی نشدند و حتی حاضر به برداشتن تحریم‌ها علیه بیش از ۵۰۰نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی -که توسط دولت ترامپ به بهانه‌ٔ غیرهسته‌یی تحت تحریم قرار گرفتند- و هم‌چنین لغو قانون تحریمی کاتسا هم نشدند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/19dc144a-b941-4ca7-b1fc-4dc45cdbad17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات