728 x 90

اعتراف عضو مجلس ارتجاع: روزانه ۱۰نفر در صف دریافت عضو پیوندی جان خود را از دست می‌دهند

فروش اعضای بدن در ایران تحت حاکمیت آخوندها
فروش اعضای بدن در ایران تحت حاکمیت آخوندها

محمد جمالی نوبندگانی عضو مجلس ارتجاع با اعتراف به وضعیت اسفبار نظام پزشکی در ایران تحت حاکمیت آخوندی گفت:‌«تعداد زیادی از بیماران در صف نوبت دریافت عضو قرار داشته و بر اساس آمارها روزانه ۱۰نفر از آنها به‌دلیل نبود عضو پیوندی جان خود را از دست می‌دهند».

این کارگزار مجلس ارتجاع بدون اشاره به نقش حاکیمت پلید آخوندی در به فقر کشیدن آحاد مردم ایران و فروش اعضای بدن برای امرار معاش وقیحانه خواهان اهدای اعضای بدن توسط مردم شد»..

سخنان بی‌شرمانه این کارگزار رژیم در حالی بیان می‌شود که سایت حکومتی مشرق‌نیوز روز 3شهریور 96 تصویری از یک آگهی فروش منتشر کرد که در آن یک زوج ایرانی به‌دلیل فقر، برای فروش کلیه‌ها و مغز استخوان خود اعلام آمادگی کرده‌اند.
در این آگهی که در یکی از خیابانهای ایران و روی یک تابلوی راهنمایی و رانندگی نصب شده، آمده است: یک زوج به‌علت مشکلات مالی مجبور بفروش کلیه و مغز استخوان هستند. آزمایش آماده است. A+ و O+

این عضو مجلس ارتجاع با اشاره به این‌که تعداد اعضا با قابلیت اهدای مرگ مغزی در ایران زیاد است، گفت: متأسفانه اهدای عضو به درستی محقق نمی‌شود؛مردم باید به این درک برسند که بیماران مرگ مغزی بازگشت ندارند و با اهدای عضو عزیزان خود جان تعداد زیادی از بیمارانی که سالها در صف انتظار دریافت عضو قرار دارند را نجات می‌دهند.

نگاهی گذار به خیابانها و کوچه‌های اطراف بیمارستانها در تهران و سایر شهرهای میهن گواه این حقیقت است که بسیاری از مردم ایران تحت حاکمیت پلید آخوندی مجبور هستند برای امرار معاش روزانه خود به فروش اعضا بدن روی بیاورند. این پدیده دردناک تا حدی گسترده است که حسینعلی شهریاری عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارتجاع با وقاحت تمام با این توجیه که  انسانهای زیادی هم با یک کلیه زندگی می‌کنند گفته بود: چه اشکالی دارد وقتی که فرد در فقر به‌سر می‌برد و با دریافت 20الی 30میلیون زندگی‌اش متحول می‌شود این کار را انجام دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f64b535-16a5-48f8-abd2-92e5566a747d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات