728 x 90

اعتراف شهریاری عضو مجلس ارتجاع: بعضی از مردم حتی نان خشک هم ندارند واقعاً مشکل دارند

فقر و مشکلات معیشتی در ایران
فقر و مشکلات معیشتی در ایران

شهریاری عضو مجلس ارتجاع روز ۲۵فروردین ۹۹ در تلویزیون حکومتی به فشارهای اجتماعی، فقر و مشکلات معیشتی مردم اعتراف کرد و گفت: «فشارهای اجتماعی و فقر یک سری ناهنجاریهایی را به‌وجود می‌آورد. فوت بیماران حاد تنفسی فقط به‌علت کروناست. هیچ نقطه‌ای در جمهوری اسلامی نقطه سفید نیست».

 

شهریاری عضو مجلس ارتجاع – تلویزیون شبکه ۲رژیم – ۲۵فروردین:

«ما واقعاً سراغ داریم افراد زیادی که می‌روند به نانواییها می‌گویند یک پخت شما را پولش را ما می‌دهیم افرادی که به شما مراجعه می‌کنند نان به آنها بدهید چون واقعاً الآن بعضی از هموطنان ما برای حتی روزی خودشان نان خشکی هم که بخواهند بخورند واقعاً مشکل دارند. این فشارهای اجتماعی و فقر و مشکلات معیشتی بعد ممکن است خدای نکرده خدای نکرده یکسری ناهنجاریهایی را به‌وجود بیاورد.

 

ما تو این عزیزانی هم که توی دانشگاهها ما سه تا از رؤسای دانشگاههای قبلی ما به‌علت کرونا فوت شدند و تعداد زیادی از تمام گروه‌های پزشکی واقعاً فوت شدند و تمام مردم ما در معرض آسیب هستند...

مجری: ما مشکلی که در ایران داریم این است که صرفاً از طریق کیت تشخیص نمی‌دهیم لذا آمار جمعیت کشته‌شدگان از کرونا جای خودش محفوظ آمار کشته‌شدگان از سندروم حاد تنفسی هم می‌تواند انضمامی داشته باشد لذا دلمان را با دو یا سه درصد خوش نکنیم!

شهریاری: واقعاً بیماری حاد تنفسی درصد قابل توجهی از این افراد هم به احتمال قریب به یقین تو این مقطعی که اپیدمی هست به‌علت کرونا هست فقط.

 

مجری: خود این کیت هم یک چیزی حدود ۲۰ یا اندکی بیشتر خطا دارد نمونه‌گیری آن هم خطا دارد.

یک فضای جفاکارانه‌ای هم هست آن اوایل یک موجی ایجاد کردند انگار ایران اصلاً مبدأ هست بله در کانادا هم اولین نفری که گرفت ایرانی بود فلان جا ایرانی بود.

شهریاری: مسئولان وزارت بهداشت و درمان هم می‌گویند که هیچ نقطه‌ای در جمهوری اسلامی نقطه سفید نیست و اگر یک اشتباهی قبلاً گفته شد مردم باور نکنند سفید نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c323180-0f28-428f-92e9-3da41aaceddf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات