728 x 90

اعتراف سرکرده نیروی انتظامی کرمانشاه: «دستگیری بیش از ۲۵۰ نفر از سردسته‌های اغتشاش»

قیام سراسری ایران
قیام سراسری ایران

خبرگزاری سپاه پاسداران روز ۲۷آذر۹۸ به نقل از علی‌اکبر جاویدان سرکرده جنایتکار نیروی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری بیش از ۲۵۰نفر از قیام آفرینان در آبانماه این استان خبر داد و آنها را از «سردسته‌های اغتشاشات» خوانده است.

خبرگزاری سپاه پاسداران نوشت:

«سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز (چهارشنبه) در جمع اصحاب رسانه، از دستگیری بیش از ۲۵۰نفر از سردسته‌های اغتشاش در استان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در شهرهای مختلف استان دست به ناامنی و اغتشاش زده و بسیاری از جوانان دیگر را نیز برای آشوب و درگیریهای خیابانی تحریک کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به مأموران پلیس و نیروهای بسیجی از جمله جرایم این افراد بوده است.

وی با بیان این‌که تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی و شبکه‌های معاند از دیگر جرایم برخی از افراد دستگیر شده است، افزود: چند نفر آنها هم‌چنین به ارتباط با گروهک‌های تروریستی و دشمنان انقلاب اعتراف کرده‌اند.

جاویدان تصریح کرد: هم‌چنین در بازرسی از مخفیگاه سران اغتشاش در استان کرمانشاه، بیش از ۳۰قبضه سلاح به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3f73e7c-da31-4a98-bc86-09b0ca770b60"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات