728 x 90

اعتراف سرکرده مرزبانی رژیم به درگیری و به آتش کشیدن قایقهای نیروهای سرکوبگر در کوهستک توسط مردم

درگیری مردم با نیروهای سرکوبگر در بندر کوهستک در هرمزگان
درگیری مردم با نیروهای سرکوبگر در بندر کوهستک در هرمزگان

سرکرده مرزبانی سپاه پاسداران در بندر کوهستک:

برخی از افراد ناآگاه به مقر مرزبانی هرمزگان در اسکله بندر کوهستک حمله‌ور شدند

و به تعدادی از شناورهای سازمانی و تجهیزات دریابانی (انتظامی) آسیب وارد کردند

و چند تن را به‌شدت مجروح کردند

 

خبرگزاری سپاه پاسداران به تهاجم جوانان شورشی به مقر مرزبانی پاسداران در بندر کوهستک اعتراف کرد. این منبع به‌نقل از پاسدار دهکی سرکردهٔ مرزبانی در هرمزگان نوشت: متأسفانه برخی از افراد ناآگاه تحت تاثیر مطالب و اخبار تحریک‌آمیز توسط رسانه‌های معاند به مقر مرزبانی هرمزگان در اسکله بندر کوهستگ حمله‌ور شده و به تعدادی از شناورهای سازمانی و تجهیزات دریابانی آسیب وارد کرده و چند تن را به‌شدت مجروح کردند

سرکرده جنایتکار پاسداران در یک ضد و نقیض‌گویی آشکار برای پوشاندن جنایت کشتار سوختبران به شلیک به‌سمت سوختبران در خارج از مرزهای آبی ایران اعتراف می‌کند و می‌گوید: : مرزبانان در حین پایش نوار مرزی و گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در سواحل سیریک و در نزدیکی بندر کوهستگ به چندین فروند شناور فعال در قاچاق سوخت که به‌صورت سازمان‌یافته از مرزهای آبی کشور خارج شده بودند، برخورد کردند.

این پاسدار جنایتکار افزود: قاچاقچیان که با مشاهده مأموران غافلگیر شده بودند به جهت فرار از چنگال قانون، با پرتاب سنگ، چوب، اشیای برنده و راکتهای آتش‌زا سعی در آتش زدن شناور سازمانی و آسیب رساندن به عوامل گشت دریایی را داشتند که مأموران مرزبانی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی نمودند.

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران، سرکرده مرزبانی هرمزگان با بیان این‌که قاچاقچیان با پرتاپ مستقیم راکتهای آتش‌زا به سمت مأموران قصد کشتن چند نفر از مرزبانان شدند، افزود: در این درگیری مرزبانان برای متوقف کردن شناور قاچاقچیان به سمت سیستم رانشی شناور تیراندازی کردند، که با اصابت گلوله به یک نفر از خدمه شناور قاچاقچیان، منجر به کشته شدن وی شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9779884a-f4b3-49bf-9204-30a5ea817ad8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات