728 x 90

اعتراف رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: شورایعالی امنیت اعلام کرده آمار ندهید

کرونا در ایران
کرونا در ایران

نیک بخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در تلویزیون شبکه افلاک رژیم آخوندی در روز ۳اردیبهشت به پنهان‌کاری آمار جان‌ باختگان کرونا اعتراف کرد و گفت:‌

«کلا ما تو کشورمان دستور از بالا به پایین هست، از پایین به بالا نیست، بالاخره شورایعالی امنیت ملی و حراست وزارت بهداشت و اینها اعلام کردند آمار ندهید نگفتند چرا ندهید.»

مجری: الآن همه استانها آمار نمی‌دهند دیگه؟

نیک بخت: «همه استانها آمار نمی‌دهند».

 

مسعود یونسیان، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مورد پنهان‌کاری مجرمانه رژیم آخوندی و تلاش آن برای کوچک جلوه دادن شمار قربانیان کرونا گفت: «آمار واقعی مبتلایان و قربانیان به کرونا در ایران حدوداً ۲۰برابر آن چیزی است که گزارش می‌شود».

 

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت روز ۶ اردیبهشت اسنادی از شیوع کرونا و و اسناد جنگ پنهان نیروی انتظامی ولایت‌ فقیه با کانون‌های شورشی همراه با واکنش‌های وحشت‌زده و هراسان در شهرهای مختلف میهن را منتشر کرد.

سند شماره ۱- سند انکارناپذیر شیوع کرونا در تهران و دستور نیروی سرکوبگر انتظامی در ساعت ۲۱ چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۹۹ برای اعزام سریع واحد به نارمک برای مقابله با تجمع و اعتراض مردم (فایل صوتی ضمیمه است-شماره ۱).

 

همچنین روزنامه حکومتی ستاره صبح روز۶ اردیبهشت در یک دعوای باندی نوشت: مردم استان سیستان و بلوچستان حدود ۷۴درصد زیرخط فقر امنیت غذایی هستند و شغل ثابتی ندارند، اغلب به‌صورت روزانه فعالیت می‌کنند و روزمزد هستند بر همین اساس با اوج گرفتن کرونا نیز این مردم دست از فعالیت نکشیدند...

پس‌ از این‌که مجوز شروع به کار و فعالیت از سوی دولت داده شد، آمار مبتلایان صعودی شد... اگر دولت برای حمایت از افرادی که شغل ثابتی در سیستان و بلوچستان ندارند، تمهیداتی می‌اندیشید، ما امروز شاهد ابتلای مردم به کرونا نبودیم.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/934d166c-6168-4c1a-9ada-0da624724063"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات