728 x 90

اعتراف رژیم به کشتار سوخت‌بران همراه با دروغپردازی و متهم کردن پاکستان

پاسدار محمد کرمی سرکرده قرارگاه قدس جنوب سپاه پاسداران
پاسدار محمد کرمی سرکرده قرارگاه قدس جنوب سپاه پاسداران
  • پاسدار کرمی سرکرده قرارگاه قدس جنوب سپاه پاسداران: اصلاً کلاً سه نفر مجروح شده در آن تیراندازی که یک نفرشان در بیمارستان فوت کرده، جنجال به راه‌انداختند که آقا ۲۰نفر ۵۰نفر هر کسی یک چیزی می‌گوید. پاکستانی‌ها چند تا ماشین سوخت کش را آتش زدند چند نفر را کشتند.

پاسدار کرمی سرکرده قرار قدس جنوب سپاه پاسداران ۸اسفند ۹۹:

تو شرایطی که دشمن شما الآن پاکستانی‌ها چند تا ماشین سوخت‌کش را آتش زدند چند نفر را کشتند از سوخت‌کشها یک نفر دادش بالا نیومد همین جنازه‌هایی که پریروز آمد اینها صورتجلسه‌اش هست یک جنازه که در بیمارستان پاکستان فوت کرده آمدند صورتجلسه کردن جنازه را تحویل دادند جنازه دوم از تو پاکستان آمده با سه تا مجروح دیگر خوب بعد اینها همه هجوم آوردن سمت پاسگاه، شما اگر یک کسی بیاید در خانه تو می‌نشینید نگاهش می‌کنید؟ خوب بله اینها صحبت کردن، تلاش کردند. آنجا اصلاً کلاً سه نفر مجروح شده در آن تیراندازی که یک نفرشان در بیمارستان فوت کرده، جنجال به راه‌انداختن که آقا ۲۰نفر ۵۰نفر هر کسی یک چیزی می‌گوید بعد اصلاً تحقیق نمی‌کنیم ببینید.

وقتی ما اگر خدایی نکرده یک موضع‌گیری بکنیم یک جوانی احساساتی بشود بیایید در خیابان یک کاری انجام بدهد خون او گردن چه کسی هست. امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دارد امنیت را در کشورهای دیگر برقرار می‌کند! بعد نمی‌گذاریم که این همه شبکه‌های معاند شما دیدید دارند سخن‌پراکنی می‌کنند، برای چی این کار را می‌کنند، برای این‌که دارند با این جبهه حق مقابله می‌کنند، ما که مقابل جبهه باطل کوتاه نمی‌آییم شبکه‌های مجازی خوب بعد می‌آیند از ذهن بعضی بچه‌های جوان ناآگاه استفاده..... (سایت حکومتی عصر هامون ۸اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c0da8b7c-d7bf-408e-ab60-5d66f260eea6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات