728 x 90

اعتراف رسانه‌های حکومتی به فساد در حوزه‌های کلان اقتصادی

فساد در سر تاپای رژیم  آخوندی
فساد در سر تاپای رژیم آخوندی

رسانه‌های حکومتی با مقایسه ثروت اعضای مجلس ارتجاع، قبل و بعد از دوره نمایندگی نوشتند: اگر همین الآن ثروت کسانی را که در دوره‌های گذشته به مجلس آمده‌اند را محاسبه کنند و با امروز مقایسه کنند خواهند دید که کسانی که روزی هیچ چیزی نداشتند امروز صاحب میلیاردها مال و اموال شده‌اند.

 

روزنامه حکومتی جهان صنعت نیز اعتراف کرد: هر بار نام فساد در حوزه‌های کلان اقتصادی به گوش می‌رسد، نقش دولت در شکل‌گیری چنین رانتهایی پررنگ می‌شود و مسئولان را در جایگاه متهم ردیف اول آن قرار می‌دهد. تخصیص‌دهنده اصلی رانت‌های بزرگ اقتصادی، دولت و گروه‌های دولتی هستند.

 

این منبع با اشاره به فضیحت دلار جهانگیری نوشت: اعلام ارز ۴۲۰۰تومانی در فروردین‌ماه سال گذشته از سوی جهانگیری، در عمل بستری امن و آسان برای رانت‌خواری افراد و گروه‌هایی (وابسته) به نهادهای قدرت (شد). فساد سیستماتیک در تمام حوزه‌های اقتصادی کشور ریشه دوانده است.

 

روزنامه حکومتی رسالت نیز خبر داد که دولت روحانی ۶۰میلیون دلار را بدون ضامن به یک نفر برای ساخت یک هتل در خارج از کشور اختصاص داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0eacd5a7-0940-4698-8b21-c7a16ad6f5d8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات