728 x 90

اعتراف رئیس سابق بانک مرکزی رژیم به چاپ اسکناس

چاپ اسکناس - عکس از آرشیو
چاپ اسکناس - عکس از آرشیو

طهماسب مظاهری رئیس سابق بانک مرکزی رژیم روز ۳۰اردیبهشت در تلویزیون شبکه چهار رژیم به چاپ اسکناس و غارت و چپاول بانکها توسط رژیم اعتراف کرد و گفت: چاپ پول ایجاد ثروت نیست اگر رئیس‌جمهور این را قبول بکند بدبخت کردن مردم است.

دولت رئیس‌جمهور و اعضای دولت به بانک می‌گویند آقا این‌قدر به فلان کس بده سؤال هم نکن و به بانک اجازه نمی‌دهند که فلان کسی را که باید بیاید این پول را بگیرد بشناسد که کی هست، پول را برای چی می‌خواهد، برای چه پروژه‌یی می‌خواهد انجام بدهد، چه اعتباری دارد خوشنام است خوش حساب است یا نیست و چه ضمانتی دارد که بتواند این پول را اونجا مصرف کند.

وی افزود: وقتی مدیرعامل بانک، هیأت مدیره بانک اجازه نداره که این سؤال را بکند و دستور می‌دهد، تکلیف می‌کند دولت به بانک که آقا این پول را به این بده ساکت حرف هم نزن، این باعث میشه که اولاً اون کسی که پول را گرفته با یادداشت دولت، با دستور دولت، احساس نمی‌کند که از بانک پولی گرفته که باید به بانک پس بدهد اصلاً بازپرداختی هم ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf8e502e-8a1e-42b1-89bd-347ce6222126"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات