728 x 90

اعتراف رئیس اتاق بازرگانی رژیم و چین: امروز ما در خطرناک‌ترین نقطه تاریخی تورم در ۴ دهه اخیر قرار داریم

تورم و فقر در رژیم آخوندی
تورم و فقر در رژیم آخوندی

رئیس اتاق بازرگانی رژیم و چین به تورم بی‌سابقه و افسارگسیخته در رژیم آخوندی اعتراف کرد و گفت: امروز ما در خطرناک‌ترین نقطه تاریخی تورم در ۴دهه اخیر قرار داریم. اگر از این مراحل تورم ۵۰ یا ۶۰درصدی عبور کنیم، دیگر کنترل آن به‌صورت تصاعدی سخت می‌شود و می‌تواند به یک ابر تورم منجر شود.

مجیدرضا حریری در گفتگو با خبرنگار حکومتی ایلنا به‌تاریخ ۱۴آبان در مورد الزامات رشد اقتصادی کشور در وضعیت کنونی و تأثیر مذاکرات سیاسی بر آن گفت: بخش بزرگی از شرایط فعلی اقتصادی ما که به گواه همه شرایط مناسبی نیست، تأثیر دیپلماسی و روابط سیاسی است. طرف مقابل جنگ سیاسی ما با دنیا، یعنی آمریکا، این جنگ را به صحنه اقتصاد وارد کرده و قطعاً هر کنش یا واکنش سیاسی در تعیین آینده اقتصادی ما مؤثر است.

وی افزود: بخش عمده‌یی از اقتصاد ایران متکی بر فروش نفت است. نمی‌توان اقتصادی را که معتاد به نفت است، به‌سرعت اعتیادش را قطع کرد.

تورم امروز ما در خطرناک‌ترین نقطه تاریخی تورم کشور در ۴دهه اخیر است. اگر از این مراحل تورم ۵۰ یا ۶۰درصدی عبور کنیم، دیگر کنترل آن به‌صورت تصاعدی سخت می‌شود و می‌تواند به یک ابر تورم منجر شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/514da1d5-5e01-46b0-8a40-127cadc1de51"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات