728 x 90

اعتراف خضریان عضو مجلس ارتجاع به برخورد تحقیر آمیز نیروی سرکوبگر انتظامی با موتورسواران

خضریان عضو مجلس ارتجاع
خضریان عضو مجلس ارتجاع

علی خضریان عضو مجلس ارتجاع روز چهارشنبه ۲۱مهر به ضرب و شتم موتورسواران توسط پلیس و نیروی سرکوبگر انتظامی اعتراف کرد و گفت: یک اتفاقی را من بعضاً می‌بینم در سطح شهر تهران دارد رقم می‌خورد و آن این هستش زمانی که یک موتورسوار یک خلافی از او سر می‌زند یک اتفاقی رخ می‌دهد، چرا مثل یک فردی که سوار یک ماشین یا خودرو هست با او برخورد نمی‌کنیم، او را هم همان‌طور بیائیم جریمه‌اش بکنیم، این‌که موتورش را زمانیکه فرزندش را دارد با خودش صبح اول وقت به جایی می‌برد از زیر پای او خارج بکنیم، در یک وانت بیاندازیم، این کار غیرعادلانه هست.

وی گفت: جدیداً من دیدم نیروی انتظامی یک کار جدیدی هم انجام می‌دهد که دیگر این خیلی جالب توجه است... من پریروز خودم در میدان شهدا دیدم فردی با یک پسر نوجوانش سوار موتور بود، زمانی که رسید به میدان شهدا پیاده کردند. بچه با موتور را گذاشتن در پیاده رو سر پدر یک جلیقه کردند یک چوب دادن دست او خودشان ایستادند کنار خیابان به این فردی که تقریباً عاقله مرد بود داشتند می‌خندیدند ... آیا من که سواره هستم اگر کمربند ایمنی خودم را نبندم با من یک هم‌چنین رفتاری کسی انجام می‌دهد؟ چون او موتورسوار هست و جزء قشر مستضعف هست ما باید باهاش جلوی فرزندش یک هم‌چنین رفتار بدی را با او انجام بدهیم؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4fa6ccb7-bb62-45d2-954c-26254272e369"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات