728 x 90

اعتراف تکان‌دهندهٔ روحانی به ایمنی رمه‌ای

سخن روز
سخن روز

آخوند روحانی روز شنبه ۲۴خرداد در ستاد کرونا برای اولین بار صراحتاً اعتراف کرد که خط رژیم در رابطه با کرونا، ایمنی رمه‌ای است و همین لفظ را هم به‌کار برد. به‌این ترتیب رئیس‌جمهور ارتجاع به‌آنچه مجاهدین و مقاومت ایران پیش از این گفته بودند که خامنه‌ای و روحانی خط کلان تلفات انسانی را دنبال می‌کنند، صحه گذاشت. البته روحانی پیش از این هم تلویحاً این معنا را اشاره کرده بود؛ او یک بار گفت که کرونا خیلی ترسناک نیست و ۸۰ تا ۸۵درصد مردم مبتلا می‌شوند و خودشان خوب می‌شوند که معنی آن این بود که ۱۵ تا ۲۰درصد مردم هم خوب نمی‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

تغییر رنگ دروغهای روحانی

مدتی است که روحانی دیگر ادعاها و پروپاگاند و حرفهای سخیف تبلیغاتی خود را نمی‌زند که ما کرونا را مهار کرده‌ایم و وارد فاز نزولی شده‌ایم و غیره... این روزها حرفهایش حتی رنگ ناامیدی و شکست پیدا کرده. در سخنرانی اخیر می‌گفت: «نه رسیده‌ایم به‌نقطه‌ای که حدود مثلاً ۶۰-۶۵ درصد جمعیت با این ویروس مواجه شده باشند ... نه الآن واکسن پیش روی ما و نه آن ایمنی رمه‌ای به‌وجود آمده، بنابراین نگرانی وجود دارد و باید مراقبت کنیم. ». . .

روحانی البته هم‌چنان دروغ و حقه‌بازی خود را با بیان و رنگ دیگر، هم‌چنان ادامه می‌دهد. از جمله مردم را مقصر جلوه می‌دهد. هم‌چنین کرونا را مسأله‌یی که گویا در همه جای دنیا همین طور است، طبیعی و عادی وانمود کند؛ وی با اشاره به‌این که ۱۰۰سال پیش هم در اثر آنفلوآنزا، ۵۰میلیون نفر در جهان جان خود را از دست دادند، شمار وحشتناک قربانیان کرونا در ایران را کمرنگ نماید.

دروغ دیگر روحانی این است که می‌گوید: «ما داخل پیک اول هستیم پیک اول در برخی از استانها آمده و عبور کرده الآن در بعضی از استانهای دیگر ما وارد پیک شده‌ایم». در حالی‌که پیک اول در اسفند و فروردین اتفاق افتاد و آن چه اکنون جریان دارد پیک دوم است. سازمان بهداشت جهانی هم اعلام کرد ایران تنها کشوری است که بعد از پیک اول، الآن وارد پیک دوم شده است و کارشناسان و برخی مقام‌های وزارت بهداشت رژیم نیز صراحتاً می‌گویند پیک‌های بعدی هم در راه است. به‌گفتهٔ یکی از اعضای ستاد کرونای رژیم هر ماه تعداد ابتلا نسبت به‌ماه قبل ۶۰برابر می‌شود!

خود روحانی هم پنهان نمی‌کند که به‌این چشم دوخته که ۶۰ تا ۶۵درصد مردم مبتلا شوند تا ایمنی گله‌یی به‌وجود بیاید. یعنی هر که مردنی است بمیرد تا یک ایمنی عمومی به‌وجود بیاید! البته این مردم ایران هستند که بهای این خط ضدانسانی را که بسیار سنگین و فاجعه‌بار است از جان و هستی خود می‌پردازند. قبلاً هم متخصصان رژیم پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است ۲ تا ۳میلیون نفر به‌این ترتیب جانشان را از دست بدهند.

ایمنی رمه‌یی یا کلان‌تلفات انسانی

با اظهارت روحانی به‌وضوح پیداست که خط رژیم ایمنی گله‌یی یا در حقیقت کلان تلفات انسانی است. خامنه‌ای و روحانی به‌این چشم دوخته بودند که این خط ضدانسانی را که معنی جز جنایت علیه بشریت ندارد، با تبلیغات و دجالگری و وارونه گویی و با ارائهٔ آمارهای ساختگی پنهان کنند. اما این سیاست تبلیغاتی شکست‌خورده است و شاخص این شکست اعترافات بی‌سابقه روحانی است. اما پیآمد این شکست، انفجار اجتماعی از یک‌سو و تشدید بحران درونی و بالا‌گرفتن جنگ گرگها از سوی دیگر است . بسیاری از کارشناسان رژیم هشدار می‌دهند که انفجار و قیامی بسا عظیمتر از قیام آبان۹۸ در راه است. یکی از آنان به‌نام محمدرضا محبوب‌فر در روزنامهٔ شرق (۲۴خرداد) با اشاره به‌فشارهای اقتصادی و فلاکتی که سراسر کشور را فراگرفته و نسبت مستقیم آن با اعتراضات اجتماعی نوشته است: «بخش کوچکی از اعتراضات اجتماعی اکنون در کشور به‌صورت خشونت، قتل‌های ناموسی و خودکشی‌های سریالی شکل گرفته و بخش اعظم آن به‌زودی می‌تواند بسان اعتراضات سال‌های۹۶ و ۹۸ درآمده و به‌سراسر کشور با دامنه گسترده‌تر و تشدید خشونتها منتقل شود».

البته رژیم تلاش می‌کند با خط کلان تلفات و ایجاد سپر انسانی در برابر خطر قیام و سرنگونی برای خود امنیت ایجاد کند، اما همان‌گونه که رهبر مقاومت مسعود رجوی در پیام اخیر خود (۱۷خرداد) گفت: «خامنه‌ای و روحانی بر سر شاخ و بن می‌برند. رژیمشان را موریانه کرونا و بحرانها از درون خورده و وعده خدا حق است. برخلاف تصور آنها جانهایی که از دست می‌رود نه عامل بقای رژیم بلکه تیک تاک فنا و پایان است. ارتش گرسنگان به‌سوی شورش و قیام می‌رود. آتشفشان خشم خلق فوران خواهد کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/00859494-bfb2-456d-b4ac-c8d972486163"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات