728 x 90

اعتراف تاجزاده و زاکانی به مشارکت هر دو باند حاکمیت در سردمداری چماقداری و جنایات لباس شخصیهای خامنه‌ای

اعتراف تاجزاده و زاکانی به مشارکت هر دو باند حاکمیت در سردمداری چماقداری و سرکوب قیام
اعتراف تاجزاده و زاکانی به مشارکت هر دو باند حاکمیت در سردمداری چماقداری و سرکوب قیام

مصطفی تاج‌زاده، معاون سابق وزیر کشور رژیم در دوره آخوند خاتمی و علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس ارتجاع و از سرکردگان باند ولایت، در یک جنگ وجدال تلویزیونی به مشارکت هر دو باند حاکمیت در سردمداری لباس شخصیهای چماقدار نظام و جنایات سرکوبگرانه اعتراف کردند.

 

تاج‌زاده: آقای زاکانی نه شما نه بزرگترهایتان جرأت ندارید گزارش کمیته مجلس هشتم را در مورد ۲۵خرداد حمله به کوی دانشگاه منتشر بکنید یعنی مجلس گزارشی تهیه کرده در مورد آن حمله که اینهم عین ۷۶بود جنایت بود الآن ده سال است جرأت ندارید منتشرش بکنید مجلس اصول‌گرا تصویب کرده نه من ها!

بگذار ملت بدانند که در ۲۵خرداد ۸۸دوباره کدام جنایتکاری به کوی دانشگاه حمله کردند جراتش را داری؟ نداری یقین دارم حالا خواهید دید در روزهای آینده.

ما یک پدیده‌ای داریم دوستان به‌نام لباس‌شخصیها اینهم ضلع سوم ماجراست که توی این بیست ساله جنایت آفریدند و هیچوقت این دوستان حاضر نیستند در موردشون صحبت کنند

 

زاکانی: من بنظرم راجع به لباس‌شخصیها که من عرض کردم منشأ قانونی‌اش چی بود با آقای هاشمی و آقای نوری بر می‌گشت و تأیید آقای خاتمی بعداً اما اصلش بر می‌گرده به دهه ۶۰به دهه ۶۰به دوستان آقای تاجزاده ریشه لباس‌شخصیها را شما گذاشتید آقای گنجی و دیگران و دیگران گذاشتند، برخوردهای سختی که شما با افراد می‌کردید را در واقع شما یادتون نمی‌آید زمان آقای محتشمی ریختید دانشگاه علم و صنعت انجمن اسلامی آنجا را گرفتید چون انجمن اسلامی هم رأی و هم نظر شما نبود یکبار که از اونطرف پشتبام نمی‌افتی یکبار از اونور پشتبام بیفته در هر حال من عرض کردم معلوم نیست ما با کدام آقای تاجزاده مواجهیم؟ آقای تاجزاده‌ای که موافق افراطی‌گری دهه ۶۰بوده یا آقای تاجزاده‌ای که الآن مدافع است اما نمی‌خواهد سهم خودش را بپذیره.

 

در این جنگ و جدال تلویزیونی مصطفی تاجزاده به علیرضا زاکانی گوشزد کرد که شعار پایان ماجرای اصلاح‌طلب اصولگر همان پایان کار اصل نظام ولایت فقیه است:

تاج‌زاده: اگر منظورت این است که می‌گویند اصلاح‌طلب اصول‌گرا دیگه تمام است ماجرا همه را می‌گویند ها![خنده] ما را فکر نکن می‌گویند اصلاح‌طلب تمام شده ملت می‌خواهند سراغ اصول‌گراها بابا می‌گویند ناکارآمدی این‌قدر توی سیستم زیاد شده که اصلش دیگه باید بره.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db052950-84a9-4b0a-b101-eac0025b90ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات