728 x 90

اعتراف به کشف محموله‌های سلاح در ایلام

کشف سلاح - عکس از آرشیو
کشف سلاح - عکس از آرشیو

خبرگزاری حکومتی جهان نیوز؛ روز چهارشنبه ۲۲اردیبهشت به‌نقل از سرکرده سپاه پاسداران ضد امیر‌المومنین ایلام خبر از کشف دو محموله سلاح در این استان داد.
پاسدار مجتبی عبداللهی با اعلام این خبر گفت: «این محموله‌ها به تعداد ۶۰قبضه اسلحه شامل ۵۰قبضه کلت ویژه عملیات‌های تروریستی و ۱۰قبضه کلاشینکف بوده است».

بیشتر بخوانید:

  • یک سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی از فروش سلاح جنگی در فضای مجازی و کشف ۳۲فشنگ و یک قبضه سلاح جنگی خبر داد. همزمان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در کوهدشت اعلام کرد ۲۰قبضه سلاح در این شهرستان کشف شده است.(خبرگزاری حکومتی ایسنا روز ۱۷فروردین۱۴۰۰)
  • روز ۱۶فروردین نیز سرکردگان نیروی سرکوبگر انتظامی در کرمانشاه از کشف ۸۸قبضه اسلحه به همراه تعداد قابل توجهی فشنگ در کرمانشاه و کشف ۷۰قبضه سلاح جنگی و شکاری در استان ایلام خبر دادند.
  • پاسدار امیری جانشین سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در خوزستان اذعان کرد که از ابتدای سال جاری (۹۹) طی۳۰طرح ۴هزار ۸۹۰قبضه اسلحه جنگی و شکاری در سطح استان خوزستان کشف شده است.(خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۲اسفند ۹۹)
  • روز دوشنبه چهارم اسفند سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در آذربایجان غربی از کشف ۴۵قبضه کلت کمری و ۹۵۰۰گلوله در محور ارومیه تبریز، خبر داد.در همین روز خبرگزاری رادیو تلویزیون رژیم مرکز فارس، کشف ۱۹قبضه سلاح در کازرون را گزارش کرد. (خبرگزاری حکومتی ایسنا ۴ اسفند۹۹)
  • سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی استان ایلام از کشف ۱۰قبضه سلاح جنگی از نوع کلاشینکف در دهلران خبر داد و گفت پلیس استان با تلاش شبانه‌روزی خود سعی خواهد کرد، محیط استان را برای مخلان نظم ناامن کند.(خبرگزاری حکومتی جمهوری اسلامی ۲اسفند۱۴۰۰)
  • رئیس بیدادگاه قضاییه جلادان در بخش موسیان و دشت عباس در دهلران، از کشف ۱۳قبضه اسلحه جنگی و کلت کمری خبر داد و افزود که این میزان اسلحه در حین ورود به ایران از عراق کشف شد. (خبرگزاری حکومتی شبستان ۱۴بهمن۹۹)
  • پاسدار رحیمی سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در تهران نیز اعلام کرد: ۶قبضه سلاح جنگی در تهران کشف شد. (سایت حکومتی برنا ۱۴بهمن۹۹)
  • پاسدار زمانی سرکرده انتظامی شهرستان کرمانشاه از ۱۷۸مورد تیراندازی در طول ۳۰۰روز یعنی ۱۰ماه سال جاری خبر می‌دهد که این اطلاع‌رسانی از سوی این مقام انتظامی نشان می‌دهد که چقدر سلاح مجاز و غیرمجاز در دست مردم قرار دارد که این زنگ خطری برای امنیت امنیت ملی محسوب می‌شود. (پرسون ۸بهمن۹۹)
  • رئیس دادگاه‌ بخش موسیان و دشت عباس گفت: ۵۹قبضه اسلحه جنگی در دهلران کشف شد. نیازی‌فر گفت: این میزان اسلحه از کشور عراق وارد مرز کشور شده و در حال انتقال به استان خوزستان بود. (رکنا ۱۱بهمن۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/062badbd-0314-48c4-9109-dfae638723cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات